کد خبر : 21226
تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1396- 32: 16

اگر جریان انحرافی حواس خود را جمع نکند، مانند جریان فتنه بساط این‌ها هم جمع می‌شود

اگر جریان انحرافی حواس خود را جمع نکند، مانند جریان فتنه بساط این‌ها هم جمع می‌شود

امام‌جمعه آستارا آوردن خواننده آذری از کشور همسایه برای شب یلدا در شهرستان آستارا را افتضاح دانست و گفت: بعضی‌ها با این ولنگاری‌های فرهنگی از شهدا، خانواده‌های شهدا و انسان‌های متدین خجالت نمی‌کشند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر آستارا با اشاره به اینکه شب یلدا در گذشته با دور هم جمع شدن خانواده‌ها به صورت ساده و سنتی برگزار می‌شد، اظهار کرد: روزبه‌روز به تشریفات و جشن‌های شب یلدا اضافه می‌شود.

وی آوردن خواننده آذری از کشور همسایه برای شب یلدا در شهرستان آستارا را بی‌شرمانه و افتضاح دانست و تصریح کرد: بعضی‌ها با این ولنگاری‌های فرهنگی از شهدا، خانواده‌های شهدا و انسان‌های متدین خجالت نمی‌کشند و همه در روز قیامت در برابر خون‌های ریخته شده شهدا و معصومیت ائمه‌اطهار مسئول هستیم.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه بعضی‌ها به اسم شب یلدا حرمت‌شکنی کرده و کارهای خلاف شرع انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: از مسئولین دستگاه‌های قضایی و انتظامی این شهرستان می‌خواهم با جدیت با حرمت‌شکنان شب یلدا برخورد کرده و دهن این حرمت‌شکنان را خرد کنند.

خطیب جمعه آستارا با اذعان به‌اینکه در آستانه کریسمس و عید ژانویه خیلی از مغازه‌های ایران اسلامی به شکل و شمایل مغازه‌های مسیحی درآمده‌ و کاج کریسمس می‌فروشند، خاطرنشان کرد: بااینکه نیروی انتظامی این دست از مغازه‌ها را جمع می‌کند، اما باز این ولگناری‌های فرهنگی مانند قارچ رشد می‌کنند.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه در آستانه روز ثبت‌احوال قرار داریم، بیان کرد: ثبت‌احوال هویت ظاهری انسان‌ها بوده و مردم در ثبت وقایع چهارگانه با کارشناسان اداره ثبت‌احوال همکاری داشته و در انتخاب اسم برای نوزدان خود به اسامی متعارف، مناسب و بامسما توجه کنند.

وی پنج دی ماه را مصادف با سال‌روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی و زلزله‌زدگان غرب کشور را نیازمند کمک و یاری دانست و گفت: در بحث ساختمان‌سازی نظرهای مهندسی را جدی بگیریم تا در هنگام مواجه با بلایای طبیعی، کمترین آسیب را ببینیم.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال به آخرین فصل خود رسیده است، افزود: مردم هم‌چنان منتظر تحقق شعارهای داده‌شده هستند و بعضی از اتفاقات رخ‌داده در کشور از گرانی قیمت بنزین گرفته تا حذف یارانه‌های میلیونی، نگران کننده است.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه مردم ایران مردم روزهای سخت هستند، اما هوای این مردم را باید نگه داشت، اظهار کرد: از طرح افزایش قیمت بنزین تا حذف یارانه میلیونی در جامعه طبعات زیادی داشته و دولت تدبیر و امید در این خصوص باید با تدبیر قدم بردارد.

حافظ‌نیا بر ضرورت حذف یارانه غیرنیازمندان جامعه و نجومی‌بگیران تأکید کرد و گفت: اگر قرار است یارانه ۳۰ میلیون نفر از جمعیت کشور حذف شود این نشان می‌دهد که وضع رفاهی مردم تاکنون خوب بوده در حالی که آمار و ارقام بیکاری، گرانی و تورم چیز دیگری را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه آمریکا در دنیا و مجمع عمومی تنها مانده است، خاطرنشان کرد: دنیا از خواب غفلت بیدار شده و به تنهایی آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی جواب مثبت داده است و این نشان می‌دهد که نابودی آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی نزدیک است.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید صدای مردم دنیا را شنیده و در رفتارهای خود تجدیدنظر کنند، اظهار کرد: قدس پایتخت فلسطین بوده و توطئه آمریکا مبنی بر انتقال سفارت از تل‌آویو به قدس شریف قطعاً به نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی منجر می‌شود.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه یک‌عده که در هنگام انتخابات ریاست‌جمهوری ردصلاحیت شده بودند اکنون سر کلاف را گم کرده و خود را همه‌کاره کشور می‌دانند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری مطلع‌ترین فرد نسبت به مسائل جاری کشور هستند.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه اگر جریان انحرافی حواس خود را جمع نکنند مانند جریان فتنه بساط این‌ها هم توسط نیروهای انقلابی، ولایی و حزب‌الله جمع می‌شود، تصریح کرد: جریان انحرافی آب در آسیاب دشمن ریخته و خواسته‌های دشمن را در داخل مرزهای ایران اسلامی پیاده می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار