کد خبر : 5548
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1395- 58: 7

اگر دولتمردان نخواهند بیدار شوند، جبهه نیروهای مومن و انقلابی آنها را از خواب غفلت بیدار می کنند

اگر دولتمردان نخواهند بیدار شوند، جبهه نیروهای مومن و انقلابی آنها را از خواب غفلت بیدار می کنند

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: روح پذیرش توافق FATF تحمیل ذلت به ملت ایران محسوب می‌شود و این امر پس از انقلاب اسلامی تاکنون سابقه نداشته است.

به گزارش گیلانستان، سردار نظرعلی علیزاده در گفت‌وگویی با اشاره به توافق FATF اظهار کرد: FATF اقدامی خودتحریمی است و دولتمردان پذیرفتند با عملی کردن آن تحریم داخلی علیه خود انجام دهند.

وی به اعمال تحریم‌های خارجی علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: توافق FATF در واقع بخشی از تحریم‌ها علیه نهادهای امنیتی، دفاعی و نظامی کشور است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه پذیرش FATF همراهی با دشمنان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: تحریم‌های بیرونی نتوانست اراده و ایستادگی ملت ما را بشکند اما دشمن با FATF تضعیف بعد نظامی و امنیت ملی کشور را هدف رفته است.

علیزاده، روح پذیرش توافق FATF را تحمیل ذلت به ملت ایران دانست و بیان کرد: پس از انقلاب اسلامی امر مذکور تاکنون سابقه نداشته که مردم و دولتمردان ما زیر آن بروند تا دشمنان راضی شوند.

وی به اقدام‌های عملی ایران در بحث هسته‌ای در برجام اشاره کرد و گفت: تصور اینکه برای برداشتن تحریم‌های ظالمانه خود را تحریم کنیم و ذلت را بپذیریم تا دیگران برای ما کاری انجام دهند قابل قبول نیست.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به اینکه طرف مقابل تاکنون کاری انجام نداده است، خاطرنشان کرد: دشمنان هنوز مشکل ایجاد کرده و تحریم‌ها را اضافه می‌کنند.

علیزاده به وظیفه دولتمردان اشاره کرد و یادآور شد: دولتمردان نباید در مقابل دشمن سستی و ضعف نشان دهند زیرا ملت ایران مقاوم بوده و ۳۷ سال در مقابل تمام توطئه‌های دشمن ایستاده و مقاومت کرده است.

وی خطاب به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نمایندگان ارزشی که در مجلس حضور دارند نباید نسبت به اقدام مذکور بی‌تفاوت باشند و تکلیف و وظیفه دارند از عزت، اقتدار و امنیت ملت و کشور دفاع کنند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان اضافه کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نباید اجازه دهند به هر قیمتی به تناسب برخوردی که به عنوان دولت اعتدال انجام می‌شود آن را عملی کنند.

علیزاده با بیان اینکه بعید می‌دانم با وجود سستی و سهل‌انگاری دولتمردان تمام نیروها در مقابل این حرکت بی‌تفاوت باشند، تصریح کرد: اگر دولتمردان اقدامی انجام ندهند به طور قطع ملت ما و نیروهای مومن، انقلابی و ولایتمدار در موضوع مذکور واکنش نشان می‌دهند.

وی به حساسیت نیروهای انقلابی به توافق FATF اشاره کرد و گفت: جوانان مومن و انقلابی ما در اقصی نقاط جهان اسلام آمادگی دارند برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مقاومت جانفشانی کنند و به طور قطع اجازه نمی‌دهند از درون این ذلت را بپذیریم.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان بیان کرد: تکلیف و وظیفه جامعه در موضوع مذکور مهم است و مردم به‌موقع واکنش نشان می‌دهد.

علیزاده، مسؤولیت‌ها را هدیه خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: خون شهدا به ما اجازه نمی‌دهد به هر قیمتی با دشمنان انقلاب اسلامی معامله کنیم.

وی متذکر شد: امیدواریم افرادی که در مسیر مذکور نقش‌آفرینی می‌کنند و مسؤولیتی به عهده دارند بیدار شده و واکنش نشان دهند قبل از اینکه جبهه مومن و انقلابی بخواهد آنها را از خواب غفلت بیدار کند./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار