کد خبر : 44524
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آذر 1398- 12: 20

اظهارات جدید کیوان محمدی:

اگر دو کار بزرگ‌ در گیلان‌ انجام دهیم بهتر از نصب عکس شهدا بر روی تیر چراغ‌برق است/ مسئولان از مسکو و فرانسه یاد بگیرند!

اگر دو کار بزرگ‌ در گیلان‌ انجام دهیم بهتر از نصب عکس شهدا بر روی تیر چراغ‌برق است/ مسئولان از مسکو و فرانسه یاد بگیرند!

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه گیلان، گفت: کار‌ ماندگار برای شهدا همانی است که در مسکو و فرانسه بسیار عمیق‌تر کار و برنامه‌ریزی شده است و نصب عکس شهدا بر روی دیوار کاری ماندگار نیست.

به گزارش گیلانستان، کیوان محمدی در بیست و دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: طی سال‌های ۹۴ تا ۹۷ مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان به حوزه دفاع مقدس گیلان اختصاص دادیم.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ حدود پنج میلیارد و صد میلیون به حوزه دفاع مقدس اختصاص یافت، افزود: تاکنون مجموعاً پنج میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به حوزه دفاع مقدس گیلان اعتبار تخصیص پیداکرده است.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه گیلان با اذعان به اینکه در خصوص شهدا همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند کار‌ ماندگاری در استان انجام ندادیم، گفت: این تابلوهایی که بر در و دیوار شهر زده‌شده جز اینکه مردم را در مواقعی که عصبانی می‌شوند و به خاطر کمبود و کاستی‌ها بدخلق می‌شوند، فایده‌ای ندارد.

محمدی با تأکید بر اینکه‌ کار‌ ماندگار همانی است که در مسکو و فرانسه انجام‌شده، بیان کرد: در خارج از کشور می‌بینیم افراد بااینکه نه اعتقادات آن‌چنانی و نه باورهای مذهبی دارند اما بنده فکر می‌کنم در گرامیداشت شهدای خودشان بسیار عمیق‌تر کار و برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه چسباندن عکس شهدا بر روی تیر چراغ‌برق در سطح شهر ماندگار نیست، گفت: اگر دو کار بزرگ‌ در استان گیلان‌ انجام بدهیم بهتر است از اینکه عکس شهدا را بر روی هشت هزار تیر چراغ‌برق بزنیم تا باد و باران موجب خراب شدن عکس‌ها شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه گیلان با بیان اینکه میدان شهدای ذهاب تنها نام شهدا را دارد و فرد را به یاد شهیدان نمی‌اندازد، افزود: این میدان هیچ ارتباطی به شهدا ندارد، باید مجسمه شهدای ذهاب را زیر تندیس میرزا بسازیم تا یاد شهدای ذهاب را گرامی بداریم.

محمدی با بیان‌ اینکه سازمان برنامه بودجه‌ گیلان بودجه سفر برای دیدن موزه‌های دنیا برای الگوبرداری را در اختیار مسؤولان‌ امر قرار می‌دهد، گفت: باید تنها یک میدان شهدای بزرگ احداث شود اما به معنای واقعی میدان شهدا باشد، با سفر به مسکو می‌توانید نام‌ تمامی شهدا و مجسمه سردارانشان را در میدان ببینید.

وی با تأکید بر اینکه باید میدان ورودی شهر مزین به نام شهدا شده و نمادهایی از جنگ و شهدا در آن قرار داده شود، بیان کرد: فقط یک سرمایه‌گذاری سنگین در استان انجام دهیم اما کار بزرگی انجام دهیم که وقتی توریستی وارد شهر می‌شود میدان بزرگ شهدای رشت را به یاد داشته باشد و میدان شهدای ذهاب موقعیت خوبی برای این امر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار