کد خبر : 7021
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1395- 47: 14

اگر روحانی تغییر رویه ندهد نخستین دولت ۴ ساله می‌شود

اگر روحانی تغییر رویه ندهد نخستین دولت ۴ ساله می‌شود

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت روحانی رفتار خود را تغییر ندهد و بخواهد همین مسیر را دنبال کند، نخستین دولت چهار ساله پس از انقلاب می‌شود.

به گزارش گیلانستان : علیرضا زاکانی در گفت‌وگویی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ اظهار کرد: دولت کنونی به هیچ کدام از شعارهای خود نتوانسته عمل کند و وعده‌های داده شده به منصه ظهور نرسیده است.

وی ادامه داد: اگر دولت کنونی رفتار خود را تغییر ندهد و در خدمت مردم قرار نگیرد و بخواهد همین مسیر را دنبال کند، نخستن دولت چهار ساله پس از انقلاب می‌شود.

اختلاس از فرهنگیان ظلم مضاعف است

نماینده دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد و افزود: منابع صندوق ذخیره فرهنگیان متعلق به مردم است.

زاکانی با بیان اینکه اصل اختلاس زشت است، تصریح کرد: اختلاس از حقوق فرهنگیان بسیار زشت‌تر است و باید در حد اعلا با اختلاس‌کنندگان برخورد شود.

وی، معلمان را از اقشار زحمت‌کش در جامعه خواند و بیان کرد: معلمان محور پیشرفت جامعه هستند و اگر به سرمایه آنها تعدی و اختلاس شود ظلم مضاعف است.

نماینده دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: اصل فتنه برای انقراض انقلاب اسلامی ایجاد شد و توطئه‌ای جهانی علیه نظام اسلامی بود.

زاکانی با اشاره به نمونه‌ها و مانورهای ایجاد فتنه در انقلاب‌های رنگی، خاطرنشان کرد: تمام تجربه کشورهای مذکور را در داخل ایران پیاده‌سازی کردند اما به لطف خداوند، هدایت‌های مقام معظم رهبری و آگاهی و حضور موفق مردم در صحنه نتوانستند به موفقیت برسند.

وی به کشاندن انقلاب اسلامی تا لب پرتگاه توسط فتنه‌گران اشاره کرد و یادآور شد: خطای فتنه‌گران موجب شد آبروی انقلاب اسلامی را در جهان ببرند و حکومت مردم‌سالار ما را متقلب معرفی کنند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جرم و جنایت فتنه‌گران بسیار بزرگ بود، اظهار کرد: سران فتنه با رأفت اسلامی مواجه شدند در صورتی که مستحق مجازات سنگین و سخت‌تری بودند.

زاکانی به آگاهی مردم در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: مردم متوجه شدند فتنه‌گران سر آنها کلاه گذاشتند و در ۹ دی سال ۸۸ پاسخ مناسب خود را به فتنه‌گران و عناصر مربوط به آن دادند.

فتنه قابل تطهیر نیست

وی، فتنه سال ۸۸ را تجربه بزرگی برای ملت ایران خواند و بیان کرد: فتنه قابل تطهیر و پاک کردن نیست و هر فردی بخواهد آن را پاک کند دقت لازم را باید داشته باشد که کار اشتباهی است.

نماینده دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران از فتنه عبرت‌ها گرفته است، تصریح کرد: امروز فتنه‌گران از فتنه‌های بعدی ناامید شدند و ‌به دنبال روش‌ها و بسترهای جدیدی هستند.

زاکانی، ملت ایران را هوشمندتر از آن دانست که به دام فتنه‌گران گرفتار شود و گفت: عده‌ای علاقه دارند به طور دائم با ایجاد دوگانه‌های غلط و کاذب در جامعه فتنه ایجاد کنند و این امر نیازمند هوشیاری و دقت است.

وی با تأکید براینکه ملت ایران زیر بار دوقطبی‌سازی‌های کاذب نمی‌رود، خاطرنشان کرد: با هوشمندی و دقت باید زمینه فتنه در جامعه را ریشه‌کن کرد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده اشاره کرد و یادآور شد: اگر دولتی بخواهد قصد مراوده با آمریکا را داشته باشد سر کار نمی‌آید.

زاکانی با اشاره به اینکه دولت روحانی به خاطر کم‌کاری و اشتباه‌های بزرگی که انجام داده با اقبال مردمی مواجه نمی‌شود، اظهار کرد: اگر دولت می‌خواهد دوباره انتخاب شود باید از راه غلط برگردد.

فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار