کد خبر : 7471
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

اگر مدافعان حرم نبودند داعشی‌ها اکنون در کوچه‌های ایران پرسه می‌زدند

اگر مدافعان حرم نبودند داعشی‌ها اکنون در کوچه‌های ایران پرسه می‌زدند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: عده‌ای فرصت‌طلب در داخل کشور می‌گویند چرا از ایران به سوریه می‌روند و می‌جنگند؟ باید به آنها گفت اگر مدافعان حرم نبودند داعشی‌ها اکنون در کوچه‌های ما پرسه می‌زدند.

به گزارش گیلانستان ، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پروایی در مسجد جامع لنگرود اظهار داشت: هدف ما از تجمع، اثبات ثابت قدم بودن ما است که بگوییم در انقلاب ایستاده و پایبندیم و هر زمان که فتنه ایجاد شود دستاوردهای انقلاب و آرمان‌ها و شهدا را با زرق و برق‌ها و مسئولیت‌ها عوض نمی‌کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: ما مردم ولایتمدار با حضور خود اثبات می‌کنیم در مسیر انقلاب ثابت قدم هستیم و هر زمان که فتنه ایجاد شود از انقلاب جدا نخواهیم شد.

پروایی اظهار کرد: تا آخرین قطره خون از انقلاب و آرمان و اصل انقلاب در مقابل دشمنان و ضدانقلاب صیانت کرده و تا آخرین نفس در این مسیر که به‌درستی آن ایمان داریم جانفشانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فتنه 88 یک جریان عادی نبود بلکه طراحی شده بود و خواستند اصل ولایت را خدشه دار کنند گفت: عده‌ای در مسئولیت‌های کشوری می‌خواهند نام فتنه را عوض کنند اما باید بدانند این ملت بیدار است و ملت پیرو رهبری فتنه را فراموش نخواهد کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در نظام ولایی نقطه پرگار ولایت فقیه است نه چپ و نه راست و خط ما ولایت مطلقه فقیه است که منحصر به یک فرد و یک جریان نیست.

پروایی با بیان اینکه فکر نکنید فتنه تمام شده و هر روز ما فتنه است بیان کرد: عده‌ای فرصت‌طلب در داخل کشور می‌گویند چرا از ایران به سوریه می‌روند و می‌جنگند؟ باید به آنها گفت اگر مدافعان حرم نبودند داعشی‌ها اکنون در کوچه‌های ما پرسه می‌زدند.

وی با اشاره به اینکه ما مدیو ن شهدا و فرهنگ انقلابی ملت هستیم و هر وقت از انقلاب فاصله بگیریم مرده‌ایم گفت: هرکسی  اعم از نماینده، وزیر یا رئیس جمهور بخواهد از مسیر امام(ره) و انقلاب و رهبری و شهدا عدول کند از ایادی فتنه و بیگانه می‌دانیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خط قرمزها را باید رعایت کنیم و فتنه نابخشودنی است افزود: فتنه 88  فتنه کمرشکنی بود که اگر مدیریت رهبری و ملت آگاه نبود این کشور با داشتن دشمنانی مانند آمریکا ضربه مهلکی می‌خورد./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار