کد خبر : 36554
تاریخ انتشار : جمعه 20 اردیبهشت 1398- 34: 23

امام جمعه ماسال در واکنش به سخنان فرماندار:

اگر می‌خواهید مردم را شاد کنید جلوی رشوه، فساد، حقوق نجومی و گرانی‌ را بگیرید

اگر می‌خواهید مردم را شاد کنید جلوی رشوه، فساد، حقوق نجومی و گرانی‌ را بگیرید

امام جمعه ماسال در واکنش به سخنان فرماندار ماسال درباره برگزاری کنسرت در شهرستان گفت: اگر شما می‌خواهید مردم را از پژمردگی در بیاورید جلوی فساد و گناه و اختلاس، دزدی‌ها و حقوق نجومی و بی‌عدالتی را بگیرید.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی امام جمعه ماسال با اشاره به انتشار کلیپ‌هایی با آهنگ‌های مبتذل در مدارس کشور اظهار داشت: این چه رسوایی است که پیش آمده است؟ آقای وزیر آموزش و پرورش! کجای کار هستید؟ ما قدر معلمان خود را می دانیم اما آقای وزیر! کجای کار هستید که مدارس ما دارد به لجن کشیده می‌شود؟ کجای کار هستید که مدارس به فساد کشیده می‌شود.
وی افزود: کجای کار هستید در دانشگاه‌های ما برای شاد کردن دانشجویان ما کنسرت‌های مختلط برگزار می‌کنند.

امام جمعه ماسال با اشاره ضمنی به سخنان روز گذشته فرماندار ماسال درباره برگزاری کنسرت برای شاد کردن جوانان گفت: برخی به دنبال این هستند که با برگزاری کنسرت‌ها مردم را شاد کنند. این چه حرف غلطی است. چه کسی گفته است که ما گناه و معصیت را در جامعه ترویج دهیم. چه کسی این را اجازه داده است که در این شرایط سخت معیشتی و اقتصادی کنسرت را ترویج دهیم؟ آیا مشکل مردم ما کنسرت است؟

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: اگر شما می‌خواهید مردم را از پژمردگی در بیاورید جلوی فساد و گناه و اختلاس را بگیرید. جلوی دزدی‌ها و حقوق نجومی و بی‌عدالتی را بگیرید. اگر می‌خواهید مردم شاد باشند جلوی رشوه را که در ادارات ما گرفته می‌شود را بگیرید.
وی تأکید کرد: اگر می‌خواهید جامعه را شاد کنید جلوی خلاف‌ها را بگیرید. به طفل معصوم هشت‌ساله چه چیز یاد می‌دهید. مرده باد آن فکر پلید و آن انسانی که این‌طور دارد جامعه را به حرکت در می‌آورد. می‌خواهید جامعه را شاد کنید جلوی گرانی‌های افسارگسیتخته را بگیرید. در چهارتا مغازه کنار هم یک کالا چهارتا قیمت دارد. چه کسی باید جلوی دزدی‌ها و اختلاس‌ها و گرانی‌ها را بگیرید.

امام جمعه ماسال گفت: مگر سوزن است که از مرزهای کشور قاچاق می‌شود که شما نمی‌بینید؟ مگر می‌شود از مرز کالا قاچاق شود و شما دست نداشته باشید. مگر می‌شود با دستمال کثیف می‌شود شیشه را پاک کرد؟

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: مردم مشکلات را تحمل می‌کنند اما بی‌عدالتی و فساد را نمی‌توانند تحمل کنند.

وی افزود: وقتی یک فکر غلط در آن بالا وجود دارد تجربه من نشان می‌دهد که آن مثل یک جریان از آن بالا به پایین شریان پیدا می‌کند. اینجا اگر ارشاد بخواهد کنسرت برگزار کند اول باید با من هماهنگ کند و در غیر این صورت جلوی لهو و لعب در این شهرستان را خواهم گرفت.

انتهای پیام/ماسال نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار