کد خبر : 33872
تاریخ انتشار : جمعه 26 بهمن 1397- 22: 16

اگر کسانی بخواهند ضربه ای به نظام بزنند دست شان را قطع خواهیم کرد/ امیدوارم مجمع تشخیص مصلحت نظام توافق پالرمو را فیصله دهد/ با چشمان تیزبین آنهایی که به دنبال ایجاد فساد هستند را رصد می کنیم

اگر کسانی بخواهند ضربه ای به نظام بزنند دست شان را قطع خواهیم کرد/ امیدوارم مجمع تشخیص مصلحت نظام توافق پالرمو را فیصله دهد/ با چشمان تیزبین آنهایی که به دنبال ایجاد فساد هستند را رصد می کنیم

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: به کسانی که دل رهبری و نظام را شکستند می گوییم تمام جلسه ها و میتینگ ها را رصد می کنیم و اگر کسانی بخواهند ظالمانه و بدون تدبیر ضربه ای بزنند از طریق همین مردم دست آنها را قطع خواهیم کرد.

به گزارش گیلانستان آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: یکم اسفندماه سالروز انعقاد قرارداد ننگین ترکمنچای است و امیدواریم در جمهوری اسلامی هیچگاه قراردادهای نکبت بار و ننگین مانند این عهدنامه امضا نشود.
وی به صف آرایی خواص بی بصیرت و دنیاطلب با امام علی(ع) در جنگ جمل اشاره کرد و افزود: در طول تاریخ هر چه ضربه به پیکر اسلام وارد شده، از طرف خواص جاه طلب، بی بصیرت و قدرت طلب بوده است.
امام جمعه رشت در ادامه با بیان اینکه بررسی توافق پالرمو در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارد، تصریح کرد: پس از برجام بی فرجام، اروپایی ها قرارداد اف.ای.تی.اف را به ما تحمیل کردند.
آیت الله فلاحتی به فرمایش مقام معظم رهبری در جریان مذاکرات با اروپا و آمریکا مبنی براینکه به برجام خوشبین نیستم، اشاره کرد و گفت: اروپا یدکش آمریکاست و آنها که به اروپایی ها گرایش دارند بدانند فرانسه ای که به مردم کشور خود رحم نمی کنند چگونه دلش برای مردم ما می سوزد.
وی با اشاره به وجود رجال فقیه و آگاه در راس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بیان کرد: امیدوارم آیت الله آملی لاریجانی توافق پالرمو را بتواند فیصله دهد زیرا در غیر این صورت نتایج بدی به همراه دارد.
نماینده ولی فقیه در گیلان، خروج آمریکا از برجام را معطل کردن و سرکار گذاشتن مردم ایران در مدت چهار سال دانست و خاطرنشان کرد: آسیب دیگر خروج آمریکا از برجام این است که کشورهایی اروپایی نیز فکر می کنند می توانند هر روز فشاری را بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل کنند.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امیدوارم خبرهای خوشی در بررسی قرارداد پالرمو از مجمع تشخیص مصلحت نظام برسد، یادآور شد: امروز آمریکا نماد شیطان است و امیدوارم مسئولان با تدبیر بتوانند از طرح ظالمانه مذکور عبور کنند.
وی با قدردانی از حضور آگاهانه، مدبرانه و با بصیرت ملت ایران به ویژه مردم گیلان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، اظهار کرد: در راهپیمایی با شکوه روز ۲۲ بهمن مردم آمدند تا پیوندی دوباره با امام(ره)، مقام معظم رهبری، آرمان های انقلاب و خون شهدا ایجاد کنند.
امام جمعه رشت به پیام نورانی، پر برکت و جامع رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: پیام مقام معظم رهبری دارای سه محور ۱- انقلاب اسلامی پدیده ای زنده و دارای انعطاف است، ۲- انقلاب اسلامی دچار خمودی و رکود نشده است و ۳- انقلاب اسلامی در سایه مردم و خون شهیدان جهان دوقطبی را سه قطبی کرد، است.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با نفوذ در دل ملت ها دنیا را تک قطبی کرده است، بیان کرد: آمریکا نسبت اقبال ملت ها از انقلاب اسلامی کینه به دل گرفته و به دنیای استکبار می گوییم از این کینه بمیر.
وی به محورهای پیام مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دانش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و عزت ملی از جمله محورهای پیام رهبر معظم انقلاب است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با هشدار به تمام کسانی که در بخش های مختلف مسئولیتی به عهده دارند، تصریح کرد: تمام رفتارها و گفتارهای شما را زیر نظر داریم و این را بیان کردیم تا بعدها از ما گلایه نداشته باشید.
آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه با چشمان تیزبین آنها که در بخش هایی به دنبال ایجاد فساد هستند را رصد می کنیم، یادآور شد: مردم جوانان خود را فدا کردند تا مسئولان خیانت نکنند.
وی ادامه داد: به کسانی که دل رهبری و نظام را شکستند می گوییم تمام جلسه ها و میتینگ ها را رصد می کنیم و اگر کسی بخواهد ظالمانه و بدون تدبیر ضربه ای بزند از طریق همین مردم دست آنها را قطع خواهیم کرد.
امام جمعه رشت با اشاره به حمله تروریستی و شهادت ۲۷ نفر و مجروح شدن ۱۲ نفر از پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اگر سیاستمداران نمی توانند صریح سخن بگویند در نمازجمعه اعلام می کنیم آل جهود خواستند شیرینی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را به کام ملت ما تلخ کنند اما بدانند در هر نقطه ای از سرزمین های اسلامی از عزت خود دفاع می کنیم و کام آنها را تلخ می شود.
آیت الله فلاحتی همچنین پیرامون ویژگی های تربیت اسلامی در نظام خانواده اشاره کرد و افزود: موضوع های تربیتی اسلام براساس فطرت انسان است و با آن سازگاری دارد.

وی تصریح کرد: در تربیت اسلامی کسی که می خواهد دیگران را تربیت کند ابتدا باید خودش تربیت شود ضمن اینکه خودسازی و اصلاح نفس برای مربی در اسلام بسیار تاکید شده است.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار