کد خبر : 80664
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

ایجاد فضایی امن برای هنجارشکنان، فتنه گران و شیطان پرستان به ابتکار اداره ورزش شهرستان!

ایجاد فضایی امن برای هنجارشکنان، فتنه گران و شیطان پرستان به ابتکار اداره ورزش شهرستان!

از دستگیر شدگان ابتدای انقلاب تا فعالان فتنه ۸۸ و هنجارشکنان فرهنگی، عملا در حال جذب نیروی نوجوان تازه نفس برای پرورش نسل بعدی خود هستند!

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی گیلانستان، در سال های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی کوه ها همواره پناهگاه امنی برای اشرار، منافقان، فتنه گران و هنجارشکنانی گردید که نمیتوانستند در چهارچوب رسالت و قوانین نظام مقدس اسلامی به اهداف و نیات شوم خود دست یابند.

همان کسانی که در ابتدای انقلاب با متواری شدن و پناه گرفتن در جنگل ها به عملیات تروریستی علیه فرزندان نظام دست زده و ده ها نفر از مردم عادی و مسئولان نظام را به شهادت رساندند، امروز در پی پرورش نسلی از جوانان شیطان پرست، منحرف، بی دین، ضد انقلاب و هنجار شکن در همان کوه ها هستند تا در نسل آینده ساز انقلاب خللی ایجاد نمایند.

تا جایی که کمتر ماهی ست خبر باندهای شیطان پرست و خلاف کاری که با منحرف نمودن فرزندان و جوانان این مرز و بوم و به بهانه طبیعت گردی، با حجم زیادی از مواد مخدر و روانگردان، در کوه ها و در آیین های انحرافی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و منحل می شوند، به گوش نرسد.

در این بین اما وجود برخی مسئولان بی بصیرت یا برخی از کارمندانِ سابقا مدیر وابسته به جریانات ورشکسته سیاسی گاها فضاهایی را برای سو استفاده این عناصر فرصت طلب و ضد انقلاب که با نقاب نفاق و دورویی مترصد فضایی برای رسیدن به نیات پلید خود هستند فراهم می آورد.

اخیرا اداره یکی از شهرستان های ایران فضای تخصصی سنگنوردی استان را به ظاهر در اختیار فردی حقوقی قرار داده، اما در واقع گروهی از همان افراد قدیمی در حال جولان دادن و کسب قدرت و اعتبار و منابع مالی از طریق این فضا در راستای مطامع و منویات شخصی هستند.

از معاندین و چپ های دستگیر شده ابتدای انقلاب تا فعالان فتنه ۸۸ و هنجار شکنان و مروجان بی حجابی و ولنگاری در فضای طبیعت، همگی در یک مکان جمع شده اند و عملا در حال جذب نیروی نوجوان تازه نفس برای پرورش نسل بعدی خود هستند!

امید است مدیرکل محترم و انقلابی آن استان و همچنین نهادهای نظارتی با ورود و برخوردی قاطع به این موضوع عرصه را برای جولان افرادی که با نظام و انقلاب به صورت عمقی و ریشه‌ای زاویه دارند، تنگ گردانند.

انتهای پیام/

.

نویسنده: مجتبی امین

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار