کد خبر : 83712
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

نماینده ولی فقیه در گیلان:

ایران اسلامی در سایه اتکا به نیروهای متعهد و متخصص معادلات جهانی را برهم زد

ایران اسلامی در سایه اتکا به نیروهای متعهد و متخصص معادلات جهانی را برهم زد

.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز نیروی دریایی در منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در بندرانزلی افزود: اگر قدری حوصله شود ایران اسلامی فاتح دریاها خواهد بود و پیشرفت های نوین اسلامی را به دنیا عرضه خواهد کرد.

 

وی تاکید کرد : اگر امروز در دریا امنیت است به مدد تلاش های نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بوده است.

 

وی با تقدیر از رشادت های رزمندگان و شهدای هفتم آذر سال ۱۳۵۹ گفت: امروز ایران در ۲ جفرافیای زمینی (مرزها) و آبی شامل دریاها موفقیت های بسیاری در سایه انقلاب و تدبیر مقام رهبری و همت و اراده این ملت کسب کرده است و مفتخریم نیروی راهبردی جمهوری اسلامی در بیش از ۴۴ هزار کیلومتر از آبهای جهان سیر می کند و پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است.

 

وی، رمز مانایی هر حرکت، تشکل و ملتی را در اندیشه و تفکر آرمانی آن دانست و گفت : اگر امروز در عرصه معادلات دریا از سایر دوره های تاریخ زبده‌تر و چالاک‌تر شده‌ایم رمز آن در تفکر آرمانی این ملت است.خطر بزرگ ایران اسلامی برای نظام سلطه و استکبار، منابع انسانی توانمند و اندیشه‌ورز آن است. دشمن می‌خواهد این منابع انسانی را منفعل کرده و به ضعف بکشاند. اگر دشمنان نتوانند به امیال پلید خود در مورد ایران دست یابند، این ملت در سایه عقیده و آرمان روند رو به توسعه را در نهایت اقتدار می پیماید.

وی افزود : اگر ملتی آرمانی فکر کند به طور قطع موفق خواهد بود و این محدود به دنیای اسلام و مسلمانان نیست بلکه هر یک از جوامع دینی دارای اعتقاد هرجا و به هر میزان که آرمانی حرکت کرده‌اند مانا و ماندگار بوده‌اند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار