کد خبر : 28780
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1397- 55: 17

ایران تهدید داعش را تبدیل به فرصت گسترش انقلاب در منطقه کرد/آغاز رزمایش محمد رسول‌الله ۲ در رشت از فردا

ایران تهدید داعش را تبدیل به فرصت گسترش انقلاب در منطقه کرد/آغاز رزمایش محمد رسول‌الله ۲ در رشت از فردا

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه نظام ما از دل تهدیدات بزرگ فرصت‌های بزرگ ساخته‌شده است گفت: هدف داعش، جمهوری اسلامی ایران بود و ما از این تهدید فرصت ساخته و جبهه مقاومت را در منطقه خاورمیانه گسترش دادیم.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین مصطفی پور ظهر امروز در نشست خبری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله ۲ در سالن جلسات سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه ایام دفاع مقدس برهه‌ای درخشان از تاریخ این رمز و بوم است اظهار کرد: مردم در دوران دفاع مقدس با دست خالی در برابر کل جهان استکبار ایستادند و نگذاشتند یک وجب از خاک این کشور در دست دشمن قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه باید رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس روایت گری شود افزود: هر کس در هر مقامی باید برای ترویج تاریخ دوران دفاع مقدس قدم بردارد زیرا دوران دفاع مقدس به‌خوبی برای مردم بازنشر نشده‌ است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه نیمی از روز عاشورا خوراک یک هزار و ۴۰۰ ساله جهان تشییع شد گفت: دوران دفاع مقدس ما نیز عاشورایی دیگر بود که باید برای مردم بازگو شود.

مصطفی پور با بیان اینکه دفاع از انقلاب هنوز به پایان نرسیده و ما همیشه در حال دفاع از انقلاب هستیم افزود: دفاع از جنگ سخت به دفاع جنگ نرم منتقل‌شده زیرا حملات سیاسی و امنیتی دشمن نتیجه‌بخش نبود و اکنون حمله اقتصادی دشمن به ما تحمیل‌شده که باید برای جنگ اقتصادی نیز دفاع مقدسی را طراحی کرد.

وی با اشاره به اینکه در جنگ‌های فرهنگی، رشد کرده و پیروز شدیم افزود: نظام ما از دل تهدیدات بزرگ فرصت‌های بزرگ ساخته، زیرا فرصت‌ها از دل تهدیدات به وجود می‌آید و از همین تهدید بزرگ دفاع مقدس ما فرصت پیشرفت تجهیزات نظامی را به دست آوردیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه بعد از تهاجم فرهنگی در بسیاری از عرصه‌های فرهنگی رشد کردیم گفت: هدف داعش، جمهوری اسلامی ایران بود و ما از این تهدید فرصت ساخته و جبهه مقاومت را در منطقه خاورمیانه گسترش دادیم.

مصطفی پور با اشاره به اینکه آمریکا تهدیدات خود را ترکیبی کرده است تصریح کرد: اعمال تحریم‌های شدید، فشار اقتصادی به مردم، ناامنی مرزهای کشور، پروژه تغییر از درون جمهوری اسلامی، ازجمله اهداف آمریکای جنایتکار بود تا به‌واسطه از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به‌گونه‌ای نظام را ناکارآمد جلوه دهد اما مردم نشان دادند که همیشه پای این انقلاب هستند و مقاومت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم ما مشکلات بیشتر از وضع موجود را در دوران دفاع مقدس تجربه و در مقابل مشکلات ایستادگی کردند افزود: تمرکز دشمن بر این است که با استفاده از مشکلات اقتصادی مردم را از نظام جدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه دو قدرت بزرگ دنیا یعنی شوروی و آمریکا در دوران دفاع مقدس برای ضربه زدن به انقلاب متحد شده بودند تصریح کرد: مردم در برابر تمامی قدرت‌های دنیا مقاومت و ایستادگی کردند و امروز دشمن در تلاش است که مردم را ناامید کند و نشان دهد که مسئولان توانایی اداره کشور را ندارند که در این مواقع باید مسئولان  بی‌وقفه در حال خدمت به مردم باشند.

مصطفی پور با تأکید بر اینکه تا زمانی که بسیجیان این انقلاب در کشور حضور دارند دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد افزود: سپاه بی مردم هیچ معنی ندارد و همواره با مردم است و از اینکه در کنار مردم هستیم به خود می‌بالیم و همیشه مدافع حقوق مردم بوده و هستیم و بسیج نیز ظرفیت مردمی سازمان‌یافته و در خدمت این کشور است.

وی با اشاره به اینکه برای آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) دو یگان‌های رزم در گردان‌های مختلف سازمان‌دهی شدند گفت: گردان‌های بیت‌المقدس، امام علی، امام حسین (ع) و فاتحین با وظایف خاص ساماندهی شدند که در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) ۲ که از فردا آغاز  و تا دو روز ادامه دارد به‌کارگیری شوند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار