کد خبر : 55110
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1399- 24: 11

نماینده مردم ماسال در مجلس:

ایران ونزوئلا نیست!/مشکلات یک‌شبه قابل‌حل نیستند

ایران ونزوئلا نیست!/مشکلات یک‌شبه قابل‌حل نیستند

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به کاهش فروش نفت در کشور گفت: اینکه گفته می‌شود آینده اقتصادی ایران همچون ونزوئلا است، قیاس مع‌الفارق بوده چون این کشور منابعی را در اختیار دارد که در عبور از بحران‌ها اثرگذار است.

به گزارش گیلانستان، حسن محمدیاری شامگاه یکشنبه (۱۹ مرداد) با اشاره به افزایش بی‌ضابطه و افسارگسیخته قیمت کالا و خدمات در کشور، اظهار کرد: همه قوا به نحوی در تلاش هستند تا بر گرانی‌ها فائق آیند اما همچنان نیاز هست تا تحمل و شکیبایی مردم بیشتر شود.

وی با اشاره به تعدد مشکلات و چالش‌ها در کشور ازجمله در بُعد اقتصادی افزود: مشکلات یک‌شبه قابل‌حل نیستند و مجلس تازه شروع به کارکرده و امید است تغییراتی در حوزه‌های مختلف ازجمله در بخش اقتصادی ایجاد شود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ساماندهی مشکلات اقتصادی مردم از اولویت‌های اصلی وکلای ملت است، گفت: برآیند نظرات و مواضع نمایندگان مجلس توسط رئیس در سران اقتصادی قوا مطرح می‌شود و انتظار است گره‌گشایی از مشکلات ملموس‌تر باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تأکید بر اینکه باید در پی تلاش‌ها و گفت‌وگوها مشکلی از چالش‌های مردم رفع شود، تصریح کرد: به نظر می‌رسد بسیاری از مشکلات در حوزه اقتصادی به دلیل فقدان زیرساخت‌ها باشد، این در حالی است که پشتوانه‌ای وجود ندارد و فروش نفت نیز تقریباً به صفر رسیده است.

محمدیاری مشابه خواندن وضعیت ایران با وضعیت اقتصادی اسفبار ونزوئلا را قیاس مع‌الفارق توصیف کرد و گفت: کشور گرچه در تنگنای اقتصادی است اما هیچ‌گاه امید خود را از دست نداده چون ایران در غیاب نفت منابعی همچون صادرات غیرنفتی در اختیار دارد که در عبور از بحران اقتصادی بسیار اثرگذار است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار