کد خبر : 17178
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1396- 21: 10

اینجا قمِ گیلان نیست بلکه منطقه آزاد است!

اینجا قمِ گیلان نیست بلکه منطقه آزاد است!

فومن در قدیم الایام به جهت مردم متدین این شهرستان به قم گیلان معروف بوده است اما این روزها باید گفت که اینجا قم گیلان نیست منطقه آزاد است.

به گزارش گیلانستان به نقل از بهجت نیوز؛ فومن که در قدیم الایام به جهت مردم متدین این شهرستان به قم گیلان معروف بوده است و وجود علما و روحانیون کثیری که سرآمد همه آنها مرحوم آیت الله بهجت فومنی(ره) که از افتخارات جهان اسلام به شمار می رود گواه بر این امر می باشد.

اما از آنجائی که این شهرستان با دارابودن جاذبه های بکر زیارتی و سیاحتی یکی از مناطق توریست پذیر در شمال کشور به حساب می آید متاسفانه بسیار مشاهده شده است که گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند با وضعیت ظاهری ناهنجار در این شهرستان تردد می کنند که این امر با اعتراض و گلایه بسیاری از شهروندان فومنی مواجه گشته است.

این گردشگران عزیز گویا تصور می کنند که از منطقه امام زاده هاشم(ره) به بعد وارد منطقه آزاد شده اند و آزادانه می توانند با هر وضعیتی در میان مردم تردد کنند.

متاسفانه دستگاه ها و نهادهای مسئول در این فقره کوتاهی کرده اند لذا امیدواریم که با هوشیاری این نهادها شاهد بروز چنین معضلات اجتماعی در این منطقه نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار