کد خبر : 23428
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳

بابت کوتاهی شهرداری از مردم عذرخواهی می‌کنم/ نصرتی موضوع را پیگیری و گزارش آن را به شورا ارسال کند

بابت کوتاهی شهرداری از مردم عذرخواهی می‌کنم/ نصرتی موضوع را پیگیری و گزارش آن را به شورا ارسال کند

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت گفت: بنده به عنوان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت از مردم عزیزمان عذر خواهی کرده و از شهردار محترم میخواهم این موضوع را پیگیری نماید و گزارش آن را به شورا ارسال کند.

فاطمه شیرزاد در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در واکنش به چراغانی بودن میدان رازی رشت آنهم در شب شهادت این بانوی مکرم اسلام اظهار کرد: شب گذشته شاهد روشن و چراغانی بودن چندین میادین از جمله میدان انتظام شهر بودیم و بنده نیز از این موضوع بسیار ناراحت شده و امیدوارم این مسئله دیگر تکرار نشود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه بارها به مدیران شهرداری بابت این نوع موضوعات تذکر داده ام خاطرنشان کرد: اما باز هم شاهد کوتاهی هایی در این خصوص بودیم و از این به بعد هیچ عذر و بهانه ای پذیرفتنی نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه نباید در این موارد اغماض و چشم پوشی کنیم، تصریح کرد: از شهردار رشت جناب آقای دکتر نصرتی می خواهم که شخص خاطی را در این مورد توبیخ کند؛ اگر چندین بار چنین افرادی را از مسئولیتشان برکنار کنیم دیگر شاهد چنین مواردی نخواهیم بود.

شیرزاد با اشاره به اینکه مناسبت های اسلامی، شهادت ها و ولادت ها مورد توجه همه ما شیعیان قرار دارد، گفت: مردم هم انتظار ندارند که در شب های شهادت ائمه(ع) شهر چراغانی باشد.

وی همچنین ابراز نمود: بنده به عنوان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت از مردم عزیزمان عذر خواهی کرده و از شهردار محترم میخواهم این موضوع را پیگیری نماید و گزارش آن را به شورا ارسال کند.

عضو شورای شهر رشت گفت: هر شخصی در هر مسئولیتی قرار دارد باید به وظایف خود عمل کند و پاسخگوی مسئول بالا دست خود باشد.

وی با بیان اینکه از دقت و توجه پایگاه خبری گیلانستان به مباحث دینی و فرهنگی شهرمان تشکر می نمایم اذعان داشت: بنده بار ها این نوع موضوعات را ناحیه به ناحیه و منطقه به منطقه تذکر داده ام. ما در هر منطقه 3 ناحیه داریم که مجهر به منابع انسانی هستند و گشت های ویژه ای دارند، به هر حال باید وظایف خود را انجام دهند.

شیرزاد در پایان تاکید کرد: ان شاءلله مسئولینی که باید در این بخش پاسخگو باشند، پاسخ درست و منطقی برای مردم عزیز و ولایت مدار شهرمان داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار