کد خبر : 56079
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1399- 24: 11

از عصر فردا؛

باران در راه گیلان/ شالیکاران محصول خود را برداشت کنند

باران در راه گیلان/ شالیکاران محصول خود را برداشت کنند

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه از عصر فردا با نفوذ جریانات ناپایدار شاهد بارش باران خواهیم بود، گفت: شالیکاران در فرصت باقیمانده محصول خود را برداشت کنند.

به گزارش گیلانستان، محمد دادرس با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی، اظهار کرد: الگوها نشان دهنده استقرار جوی غالباً پایدار برای امروز است.

وی با بیان اینکه بر همین اساس آسمان استان گیلان برای امروز صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش نسبی دما و وزش باد جنوبی، افزود: دریا نیز امروز با احتیاط برای شنا مناسب است.

وی با اشاره به اینکه از عصر روز پنجشنبه با ورود جریانات کم و بیش ناپایدار در منطقه شرایط برای افزایش ابر وزش باد فراهم خواهد شد، گفت: رگبار و احتمال رعد و برق از مهم‌ترین پدیده‌های جوی پیش بینی شده برای این مدت است.

مدیرکل هواشناسی گیلان آسمان با اشاره به اینکه امروز برای روز پنجشنبه آسمان استان صاف تا نیمه ابری است، تصریح کرد: از بعد از ظهر و شب با افزایش ابر و وزش باد شاهد رگبار و احتمال رعد و برق در برخی از مناطق خواهیم بود.

وی با اشاره به بارش باران و احتمال آبگرفتگی مزارع از شالیکارانی که هنوز محصول خود را برداشت نکرده‌اند خواست تا در فرصت باقیمانده به برداشت محصول اقدام کنند.

دادرس با بیان اینکه احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها وجود دارد، به مسافران و هم استانی‌ها توصیه کرد از مستقر شدن نزدیک رودخانه و مسیل‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار