کد خبر : 63052
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

مدیر کل هواشناسی گیلان:

بارش باران و برف در گیلان/ موج جدید بارش ها از شنبه

بارش باران و برف در گیلان/ موج جدید بارش ها از شنبه

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به آغاز بارش باران و برف از روز گذشته با نفوذ جریانات شمالی، گفت: از شنبه نیز موج جدید بارش ها وارد استان می شود.

به گزارش گیلانستان، محمد دادرس با اشاره به اینکه نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جریانات ناپایدار از روز گذشته در استان گیلان است، اظهار کرد: با توجه به این نقش‌ها از اواخر وقت چهارشنبه در اکثر نقاط استان گیلان شاهد بارش باران و وزش باد بودیم.

وی با بیان اینکه در این مدت شاهد کاهش محسوس دمای هوا در استان گیلان هستیم، افزود: امروز (پنجشنبه) در پاره‌ای نواحی جلگه‌ای شرایط برای بارش مخلوط برف و باران یا احتمال بارش برف فراهم شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به تضعیف این سامانه بارشی از اواخر وقت پنجشنبه، گفت: بر اساس الگوهای هواشناسی روز جمعه شاهد افزایش نسبی دما در استان خواهیم.

وی به بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان گیلان اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر از برخی مناطق کوهستانی استان گیلان همانند ماسوله، سیاهکل، تالش و خورگام، بره سر، قوشه لانه، شاه شهیدان و گَلَن کَش رودبار بارش برف گزارش شده است.

دادرس با اشاره به نفوذ سامانه بارشی دیگر از روز شنبه، گفت: در هفته آتی به تناوب شاهد بارش پراکنده باران و سرد شدن هوا در استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار