کد خبر : 8889
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1395- 38: 10

بارش برف در ارتفاعات استان گیلان به ۲ متر رسید‌

بارش برف در ارتفاعات استان گیلان به ۲ متر رسید‌

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه در مناطق جلگه‌ای استان در کمتر از ۲۴ ساعت یک متر و ۱۰ سانتی‌متر بارش برف را شاهد بودیم، گفت: در ارتفاعات استان این بارش به بیش از ۲ متر می‌رسد.

به گزارش ” گیلانستان” ، حجت شعبانپور عصر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه بارش برف در استان گیلان متوقف شده است اظهار داشت: سامانه بارشی مذکور در حال حاضر از سمت شرق استان در حال خارج شدن است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه در مناطق جلگه‌ای استان در کمتر از ۲۴ ساعت یک متر و ۱۰ سانتی متر بارش برف را شاهد بودیم خاطرنشان کرد: در ارتفاعات استان این بارش به بیش از ۲ متر می‌رسد.

شعبانپور با بیان اینکه این بارش به همراه کولاک و باد بوده است تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت مذکور در استان متوقف شده تلاش و کوشش نفس گیر تمامی ماموران خدمات رسان در استان بی‌وقفه ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه معابر شهری شهر رشت و تمامی شریان‌های اصلی استان باز است افزود: شب گذشته تنها چند ساعت به‌علت عدم همکاری شهروندان و خارج کردن خودروهای شخصی، برخی از راه‌ها به‌دلیل عملیات برف روبی مسدود بود که در حال حاضر برطرف شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه در دو محور رشت به رودبار و رشت به لاهیجان در شب گذشته دچار مشکل بودیم و محورهای مذکور مسدود بود تاکید کرد: در حال حاضر مشکلات در دو محور برطرف شد و تردد در این محورها جریان دارد.

شعبانپور تردد در راه‌های فرعی به‌ویژه سنگر به کوچصفهان و کوچصفهان به لشت نشاء را به‌سختی عنوان کرد و گفت: از شهروندان به طور جدی تقاضا می‌شود از آوردن خودروهای تک‌سرنشین به راه‌های اصلی و فرعی جلوگیری کنند و تا حد ممکن از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی مشکل اصلی استان در بحران بارش برف را برق رسانی دانست و افزود: به‌علت کولاک و باد شدید همراه با بارش سنگین برف ۶ خط فوق توزیع برق استان از مدار خارج شد که موجب خاموشی در چند شهر استان شده بود.

معاون استاندار گیلان با تاکید بر اینکه در حال حاضر به‌صورت عمده در خصوص برق رسانی در شهرهای آستانه اشرفیه، خشکبیجار، لشت نشاء، کوچصفهان و قسمتی از منطقه آزاد دچار مشکل هستیم افزود: بالغ بر ۲۲۰ اکیپ عملیاتی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات را برطرف کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار