کد خبر : 32835
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 دی 1397- 01: 17

بارش برف در محور اسالم به خلخال/ رانندگان زنجیرچرخ داشته باشند

بارش برف در محور اسالم به خلخال/ رانندگان زنجیرچرخ داشته باشند

جانشین پلیس راه گیلان با اشاره به بارش برف در بخشی از محور اسالم به خلخال از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند خواست تا تجهیزات زمستانه به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

به گزارش گیلانستان سرهنگ جابر صفاری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به وضعیت محورهای استان گیلان اشاره و اظهارکرد: ترافیک در محورهای برون شهری گیلان در حال حاضر روان و عادی بوده و گره ترافیکی گزارش نشده است.

سرهنگ صفاری در ادامه با اشاره به حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای استان، افزود: در ۱۵ فقره تصادف منجر به جرح ۱۶ نفر از هموطنان مصدوم شدند که با کمک نیروهای اورژانس و امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی عدم توجه به جلو و انحراف به چپ را از مهم‌ترین عوامل وقوع این تصادفات عنوان و بیان‌کرد: از رانندگان درخواست می شود با صبر و حوصله و احتیاط بیشتری در محورهای استان تردد کنند.

جانشین پلیس راه گیلان با اشاره به وضعیت محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان، تصریح‌کرد: براساس گزارشات دریافتی از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیکی استان گیلان در حال حاضر در بخشی از محور اسالم به سمت خلخال شاهد بارش برف هستیم.

وی از رانندگانی که قصد تردد از این محور و سایر محورهای کوهستانی استان گیلان را دارند خواست تا تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

سرهنگ صفاری ادامه داد: با توجه به آغاز بارش باران در برخی از محورهای جلگه‌ای رانندگان باید سرعت مطمئنه و فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی را رعایت کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار