کد خبر : 9321
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395- 11: 17

بارش برف ۲۰۵ میلیارد تومان به استان گیلان خسارت وارد کرد

بارش برف ۲۰۵ میلیارد تومان به استان گیلان خسارت وارد کرد

استاندار گیلان گفت: بارش برف پایان بهمن ماه ۲۰۵ میلیارد تومان به استان گیلان خسارت وارد کرده است.

به گزارش گیلانستان محمدعلی نجفی صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه در اواخر بهمن در مناطق جلگه‌ای گیلان بالغ بر یک متر و در ارتفاعات استان بالغ بر ۲ متر برف بارید اظهار داشت: این برف ۲۰۵ میلیارد تومان به استان گیلان خسارت وارد کرد.

استاندار گیلان، با تاکید بر اینکه بارش برف  بهمن ماه در استان گیلان همراه با ورزش باد بالای ۶۰ کیلومتر در ساعت بود بیان کرد: وزش باد همراه برف و کولاک موجب گسترش میزان خسارت در بخش های مختلف استان شد.

نجفی با بیان اینکه سنگینی این برف  از نظر کارشناسان در استان کم نظیر بود خاطرنشان کرد: خسارات مذکور در بخش راه‌ها، صنعت برق، تجهیزات آب رسانی، تاسیسات شهری و بخش کشاورزی بود.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ مبلغی مبنی بر خسارات وارده از برف به استان گیلان ابلاغ  نشده است اظهار داشت: پرداخت خسارات مذکور از سوی ستاد بحران باید روند قانونی خود را طی کند و این امر در استان‌های دیگر هم به همین شیوه است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه تمامی خسارات وارده از بحران برف در استان جمع بندی شده و به ستاد مدیریت بحران کشور اعلام شده است تصریح کرد: در بارش‌های اخیر بیشترین خسارات وارده به استان در بخش راه‌ها و صنعت برق بوده است./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار