کد خبر : 26913
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تیر 1397- 39: 11

بارها از نمایندگان و مسئولین دولتی برای شنیدن مشکلات مردم دعوت کردیم، اما کسی قبول نکرد!

بارها از نمایندگان و مسئولین دولتی برای شنیدن مشکلات مردم دعوت کردیم، اما کسی قبول نکرد!

مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما اظهار داشت: صدا و سیما بارها به مسئولان دولت و مجلس پیشنهاد کرده است به میان مردم بیایند و رودررو پاسخگوی مسائل و مشکلات باشند اما تاکنون هیچ یک از دولتمردان، دیگر مسئولان و حتی نمایندگان مجلس اعلام آمادگی نکرده‌اند.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به انتقاد یکی از نمایندگان مجلس از برنامه روایت مردم در شبکه سه گفت: بارها صدا و سیما به مسئولان دولت و مجلس پیشنهاد کرده است در شرایط فعلی به میان مردم بیایند و رودررو پاسخگوی مسائل و مشکلات باشند و مشروح این گفت‌و‌گوها به صورت مستند پخش شود اما تاکنون هیچ یک از دولتمردان، دیگر مسئولان و حتی نمایندگان مجلس اعلام آمادگی نکرده‌اند با این حساب باید ما بنشینیم و دست روی دست بگذاریم یا از دیگر ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

رنجبران در پاسخ به سؤالی درباره صحبت‌های جعفرزاده افزود: برنامه «به روایت مردم» با حضور آقای یکتا به عنوان روایتگر شروع شده و قرار است با حضور چهره‌های شناخته شده دیگری از تفکرات مختلف ادامه یابد و هدف آن انعکاس مستقیم نظرات مردم است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است گفت در مدت پخش این برنامه تماس‌های بسیاری با سامانه ۱۶۲ روابط عمومی از سراسر کشور داشته‌ایم که اکثرا از پخش آن تشکر کرده‌اند.

وی تاکید کرد: انتظار این است که مسئولان و به ویژه نمایندگان مجلس هم فارغ از گرایش‌های سیاسی و اختلاف‌های سلیقه‌ای که ممکن است وجود داشته باشد بصورت کلی از شنیده شدن صدای مردم از رسانه ملی استقبال کنند.

وی با بیان اینکه رویکرد کلی رسانه ملی بر اساس منافع ملی جلوگیری از غلبه فضای یأس و ناامیدی در جامعه است گفت: البته منعکس شدن همه مشکلات و خبرها هم مطالبه مردم از رسانه ملی است که به نظر شخصی بنده مطالبه به حقی است چراکه اوضاع اقتصادی و معیشتی مناسبی ندارند و می‌خواهند صدایشان شنیده شود.

رنجبران با تاکید براینکه همین برنامه به روایت مردم آماده است تا با چهره‌های مختلف دولتی و مجلسی بین مردم برود و آنها را راوی مردم قرار دهد، افزود: قبلا هم به این دوستان در مجلس و دولت گفته شده است که ما آماده آیم چه در قالب این برنامه چه برنامه دیگری خدمتتان باشیم اما خبری به ما نداده‌اند و من از این فرصت استفاده می‌کنم باز هم از آنان دعوت می‌کنم تا با دوربین ما بین مردم بروند و راوی مردم باشند.

وی افزود: اگر به جای آرزوی اختیارات بیشتر برای مجلس از همین ظرفیت‌ها و اختیارات قانونگذاری و نظارتی گسترده به نحو احسن استفاده می‌شد قطعا شاهد بسیاری از مسائل و مشکلات کنونی مردم نبودیم.

حمله به «روایت مردم» از تریبون دولت

گفتنی است غلامعلی جعفرزاده، نماینده رشت در گفت‌و‌گو با روزنامه ایران ضمن انتقاد شدید از ساخت برنامه‌هایی نظیر «روایت مردم» در شرایط فعلی گفته بود: صدا و سیما به مثابه یک حزب سیاسی در حال بهره‌برداری از شرایط فعلی کشور به نفع یک جریان است!

وی با اشاره به برنامه «به روایت مردم» گفته است: به نظر من این مجموعه اوج بی‌تدبیری صدا و سیما در شرایط فعلی را نشان می‌دهد که آنتن خود را در اختیار عده‌ای گذاشته‌ که به شکل کاملاً واضحی دنبال چیزی جز ماهی گرفتن از آب گل‌آلود شرایط فعلی نیستند.

نکته اینکه حضور حاج حسین یکتا در بازار تهران و شنیدن دردهای مردم و انتقال آنها به مسئولین، آن‌چنان عده‌ای را که در نوشته‌هایشان به خوبی خود را پادوی رسانه‌ای آمریکا معرفی می‌کنند به وحشت و جیغ و داد انداخته است که همزمان با حمله به او و صدا و سیما خواستار آن شده‌اند که چنین برنامه‌هایی تعطیل شده و در مقابل نسخه سازش و تسلیم در برابر آمریکا پیگیری شود!

انتهای پیام/ کیهان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار