کد خبر : 251
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 خرداد 1394- 21: 10

بازارچه نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران + اسامی

بازارچه نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران + اسامی

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال مدتی که شروع شده اما تاکنون یک بازیکن هم قراردادی ثبت نکرده است.

به گزارش درگیلان، برخی از تیم‌های لیگ برتر فعالیت‌شان را در فصل نقل و انتقالات شروع کردند و گمانه زنی‌های زیادی در مورد لیست ورودی و خروجی تیم‌ها مطرح شده که در ادامه از نظر خواهیم گذراند.

***سید جلال حسینی اولین خرید سرخپوشان

تیم فوتبال پرسپولیس بالاخره از بلاتکلیفی خارج و اعضای هیات مدیره جدید این تیم بعد از مدتی معرفی شد.

جعفر کاشانی، محمد زاد مهر، حسین عبدی، علی اکبر طاهری و حمید رضا گرشابی از سوی نصراله سجادی معاون توسعه وزارت ورزش و جوانان به عنوان اعضای هیات مدیره جدید تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شدند.

علی اکبر طاهری هم گزینه مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس است به هر حال اعضای هیات مدیره جدید تیم فوتبال پرسپولیس قرار است مدیر عامل این تیم را طی چند روز آینده انتخاب کنند.

گفتنی است: اسپانسر تیم فوتبال پرسپولیس هم از طریق مزایده انتخاب می‌شود.

توافق با سید جلال حسینی نخستین اقدام نژاد فلاح در فصل نقل و انتقالات بود که این مدافع ملی ‌پوش قرار است بعد از بازگشت به ایران قرار دادش را با باشگاه پرسپولیس به ثبت برساند.

گفته می‌شود: سوشا مکانی در پرسپولیس می‌ماند اما برانکو به دنبال جذب یک گلر خارجی است.

سید جلال حسینی هم در ابتدا مد نظر برانکو نبود اما وی بعد از مدتی خواهان عقد قرارداد با مدافع ملی پوش شد.

مهرداد جماعتی مدنظر برانکو در سمت چپ خط دفاعی است اگر سرخپوشان با این بازیکن به توافق نرسند میثم مجیدی را برای این پست در نظر دارند و به سراغ این بازیکن می‌روند .

رامین رضاییان در فهرست علیرضا منصوریان و استقلال هم قرار دارد اما وی گفته دلش می‌خواهد به پرسپولیس برود رضاییان از سپاهان هم پیشنهاد دارد.

نور الهی به علت عمل جراحی کتفش به مدت ۵ یا۶ هفته ابتدای لیگ پانزدهم را از دست می‌دهد بر این اساس تیم پرسپولیس قصد دارد که یک هافبک دفاعی خارجی جذب کند تا کمبودی در این پست نداشته باشد.

آمار گلزنی خط حمله پرسپولیس در لیگ پانزدهم پایین بود بر این اساس برانکو به دنبال تقویت خط حمله تیمش است بر این اساس گفته می‌شود ادینیهو، جواهیر سوکای ، قوچان نژاد، مسعود شجاعی، جابر انصاری و یک مهاجم اهل کرواسی بازیکنان مد نظر برانکو در خط حمله پرسپولیس هستند.

همچنین مهدی طارمی که حضورش در القادسیه‌ کویت منتفی شد همچنان یکی از گزینه‌های برانکو در خط حمله پرسپولیس است و این سرمربی بر حفظ طارمی تاکید کرده است.

علیرضا عزتی هم یکی از گزینه‌های مد نظر سرخپوشان برای فصل جدید است.

بر طبق شنیده‌ها، برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ۹ بازیکن را برای فصل بعد نمی‌خواهد گابریل، اومانیا، تادئو، همامی، جعفرپور، اسماعیل زاده، دغاغله، عباس زاده و صادقیان بازیکنانی هستند که در لیست مازاد سرخپوشان قرار دارند.

به هر حال با جدایی گابریل، تادئو و اومانیا سه بازیکن خارجی دیگر جایگزین این بازیکنان می‌شوند.

محمد رضا خانزاده هم هنوز وضعیتش برای فصل بعد مشخص نیست.

در حالیکه گفته می‌شد محمد نوری با عقد قرار داد یکساله و با مبلغ ۵۰۰ هزار دلار به تیم مسیمیر‌ قطر پیوسته است اما با این همه یکی از نزدیکان نوری بیان کرده که وی هنوز قرار دادی با تیم قطری نبسته است.

گفته می‌شود: مدیر برنامه‌های محمد نوری هم هفته آینده راهی قطر می‌شود تا وضعیت نهایی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شود.

*** قلعه‌نویی در آستانه بازگشت به استقلال

تیم فوتبال استپلال هم بالاخره اعضای هیات مدیره جدیدش انتخاب شدند و قرار است که این اعضا، مدیر عامل و سرمربی جدید را معرفی کنند همچنین اسپانسر تیم فوتبال استقلال از طریق مزایده انتخاب می‌شود.

گفته می‌شود حضور منصوریان روی نیمکت استقلال منتفی شده است و وی تصمیم گرفته تا پایان قرار دادش در تیم نفت تهران بماند همچنین منصوریان در بیانیه‌ای قرار است همه حرفهای‌ خود را بیان کند.

بر طبق شنیده‌ها برخی از اعضای هیات مدیره استقلال موافقت خود را برای ابقای قلعه‌نویی اعلام کردند طبق شنیده‌ها آبی پوشان پایتخت ۴ گزینه خارجی را برای هدایت تیمشان در نظر دارند که ایگور استیماچ از شانس بیشتری برای سرمربیگری آبی پوشان برخوردار است.

همچنین گفته می‌شود پرویز مظلومی هم در بین گزینه‌های داخلی بیشترین شانس را برای هدایت آبی‌پوشان برخوردار است.

اگر علی منصوریان سرمربی استقلال می‌شد آن وقت امیر حسین صادقی، آرش برهانی، میلاد نوری، هاشم بیک زاده، میلاد سلیمان فلاح و فروزان جایی در این تیم در فصل آینده نداشتند.

همچنین در لیست خرید منصوریان لوسیانو ادینهو، جابر انصاری، لئوناردو پادوانی، رامین رضاییان، وحید امیری، ایمان مبعلی و سید مهدی رحمتی دیده می‌شدند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که امیر حسین صادقی فصل بعد به تیم فولاد خوزستان می‌پیوندد به هر حال تکلیف سرمربی استقلال باید مشخص شود تا در لیست مازاد و خرید این تیم از سوی سرمربی اعلام شود.

گفته می‌شود: میلاد فخر الدینی یک سال دیگر با استقلال قرار داد دارد اما این بازیکن مورد توجه سه تیم لیگ برتری قرار گرفته است پرسپولیس، سپاهان و تراکتور سازی با این بازیکن مذاکره کردند.

گفته می‌شود: یکی از تیم‌های لیگ ستارگان قطر خواهان سجاد شهباز زاده مهاجم استقلال شده است.

همچنین هاشم بیک زاده هم مطرح کرده است که چند پیشنهاد از تیم‌های خارجی دارد

*** تراکتور سازی در پی جذب بهترین‌های لیگ

تیم فوتبال تراکتور سازی هم فعالیتش را در فصل نقل و انتقالات شروع کرده است.

گفته می‌شود: عیسی اندوی ، حامد لک، مهدی کیانی، محسن دلیرو، حبیب گردانی در لیست مازاد تراکتور سازان قرار دارند چند بازیکن دیگر مثل میر هانی هاشمی ، شهریار شیروند و مهرداد بایرامی هم احتمالا از این تیم جدا می‌شوند.

طبق شنیده‌ها سید مهدی رحمتی، علیرضا بیرانوند ، مهدی شریفی پریرا و هاشم بیگ زاده جزو بازیکنان مد نظر تراکتورسازی برای فصل بعد هستند.

وضعیت علی حمودی،‌سینا عشوری و شجاع خلیل زاده بازیکن سرباز هم هنوز در تیم تراکتورسازی مشخص نیستند سروش رفیعی، سروش سعیدی و بختیار رحمانی هم به احتمال زیاد سربازیشان را در تیم تراکتورسازی فصل آینده خواهند گذراند.

وضعیت فرشاد احمد زاده هنوز مشخص نیست اما مسئولان تراکتورسازی قصد دارند رضایت سرخپوشان را برای حفظ این بازیکن جلب کنند.

*** بازیکن سرخابی در تیر رس زردپوشان اصفهانی

زردپوشان اصفهانی قصد دارند که شالکه اصلی شان را حفظ و چند بازیکن هم برای تقویت تیمشان جذب کنند.

جواهیر سوکای و ماریو یسوس از تیم فوتبال سپاهان جدا شدند.

احسان حاج صفی تا موقعی که پیشنهاد خارجی نداشته باشد در تیم سپاهان می ماند چرا که خودش هم دوست دارد در این تیم بماند.

فرکی هم اعلام کرده که اجازه جدایی به خلعتبری و شریفی را نمی‌دهد همچنین رحمان احمدی پیشنهاد یک تیم ترکیه ای را تکذیب کرد.

لئوناردو یاداونی که در فولاد زیر نظر فرکی بازبی می کرد یکی از گزینه های مد نظر سرمربی سپاهان برای فصل بعد است، گابریل، سید مهدی رحمتی، هاشم بیگ زاده و میلاد فخرالدینی بازیکن مد نظر فرکی برای فصل بعد هستند.

*** منصوریان در نفت ماندنی شد

تیم فوتبال تهران برای اینکه از رقبایش در فصل نقل و انتقالات عقب نیافتد فعالیتش را در بازار نقل و انتقالات شروع کرده است.

حضور منصوریان روی نیمکت نفت تهران باری فص بلعد قطعی شده است براین اساس کمیته نقل و انتقالات منصور قنبرزاده هم قرار است با مدیر برنامه پادوانی مذاکره کنند تا وضعیت این بازیکن هم مشخص شود.

علیرضا عزتی هم احتمال دارد از تیم نفت تهران جدا شود.

تیم نفت تهران مذاکره‌اش را با بازیکنان مد نظر منصوریان آغاز کرده و گفته می شود از بین ۵ بازیکن مد نظر منصوریان با ۳ بازیکن توافقات نهایی صورت گرفته است.

دکمن بازیکن هلندی نفت تهران با این تیم تسویه حساب کرد همچنین دیوید ویکروم به شرط ایده آل بودن وضعیت جسمانی‌اش فصل آینده در تیم نفت می ماند در غیر اینصورت این بازیکن هم از این تیم جدا می شود.

*** حفظ بازیکن استراتژی ذوبی‌ها

در حالیکه گفته می شود قاسم دهنوی، کاوه رضایی، قاسم حدادی فر و کارلوس سانتوس از تیم فوتبال ذوب آهن جدا می شوند اما آذری مدیر عامل ذوب آهن این موضوع را تکذیب کرد.

همچنین گفته می شود استراتژی تیم فوتبال ذوب آهن حفظ بازیکنان قهرمانان در فصل گذشته است در حالیکه گفته می شد که قاسم حدادی فر خواهان گذاشتن بندی در قراردادش شده تا هر وقت که از یک تیم عربی پیشنهاد داشت از ذوب آهن جدا شود اما وی این موضوع را تکذیب و بیان کرد که قراردادش را با ذوب آهن تهدید می کند.

به هر حال ذوب آهن اولین تیمی است که برنامه تفریحی و اردویی خود را مشخص کرده است این تیم قرار است اردوی هشت روزه ای از تاریخ ۱۸ تیر ماه در کمپ پلو کشور ترکیه آغاز کند و پس از دور روز تمرینات هوازی در این کمپ ویژه اردوی شش روزه ای در کمپ باشگاه حرفه ای فنرباغچه برگزار خواهد کرد و در تاریخ ۲۰ تیر ماه در ورزشگاه پلو با تیم اصلی فنرباغچه یک دیدار دوستانه برگزار می کند و در تاریخ بیست و دون همین ماه با یک تیم از لیگ دو ترکیه بازی می کند و در پایان تاریخ ۲۵ تیر ماه با یکی از تیمهای لیگ برتری و معروف کشور که در زمان خود اعلام می شود بازی سوم خود را در اردوی هشت روزه برگزار خواهد کرد.

گفتنی است: تمرینات ذوب آهن هم ۳۰ خرداد ماه در ورزشگاه ملت زیر نظر گل محمدی آغاز می شود.

*** فعالیت گسترده گسترش فولاد در بازار نقل و انتقالات

تیم فوتبال گسترش فولاد پس از توافق نهایی با فراز کمالوند فعالیتش را در فصل نقل و انتقالات شروع کرد، این تیم با مرتضی اسد و امید نظامی پور توافقات نهایی را انجام داد مگنو باتیستا بازیکن برزیلی هم قبل از ترک کشور با مسئولان گسترش فولاد به توافقات نهایی دست یافت.

به هر حال فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد بازیکن همچون مرتضی اسدی، مگنو باتیستا، امید نظامی پور، میثم نقی زاد،محسن درویشی، مصطفی اکرامی، محمد ابراهیمی، یوسف سیدی و لطیفی را برای فصل بعد می خواهد.

سید محسن حسینی هم علاقمند به با حضور در تیم فوتبال گسترش فولاد است.

هادی نوروزی، عباس زاده، حسین کریمی، زینالی، ایمان موسوی، ابوالفضل ابراهیمی، رشید مظاهری و مهدی کیانی بازیکن مد نظر گسترش فولاد هستند.

*** ویسی در استقلال خوزستان می ماند

مسئول استقلال خوزستان هم با ویسی به توافقات اولیه رسیدند و به احتمال زیاد امشب ویسی قراردادش را با این تیم اهوازی تمدید می کند.

لامین دیاوارا، مجید حیدری و ایمان باصفا هم از استقلال خوزستان جدا شدند.

علیرضا مرزبان هم در پدیده ماندنی شد و فصل بعد هم هدایت این تیم مشهدی را بر عهده خواهد داشت رسول خطیبی هم سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار