کد خبر : 23858
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396- 40: 17

بازار رشت نقشی در اجرای بی آرتی بر عهده نداشت

بازار رشت نقشی در اجرای بی آرتی بر عهده نداشت

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت:بازار رشت هیچ نقشی در تصمیم گیری به منظور اجرای بی آر تی بر عهده نداشت.

به گزارش گیلانستان، جلال الدین محمد شکریه اظهار کرد: بازاریان رشت در آن مقطع زمانی پس از جمع آوری شدن آسفالت خیابان اعتراض کردند و پس از آن به شورای ترافیک استان دعوت شدیم.

وی با اشاره به اینکه بازار رشت عضو شورای ترافیک گیلان نیست،اضافه کرد: با توجه به اینکه بازار عضو شورای ترافیک و تامین استان نیست بنابراین موافقت و مخالفت بازاریان با اجرای بی آر تی تاثیری در تصمیمگیری مجریان آن نداشت .

شکریه با بیان اینکه بنده پایبند به فعالیت های جمعی و هیئتی هستم،گفت:مصوبات شورای رشت برآیند اراده مردمی است که به آنها رای داده اند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود:مصوبات شورای اسلامی برگرفته از خرد جمعی است و همه باید آن را بپذیریم اما مصوبات باید به گونه‌ای اجرا شود که شریان اقتصادی بازار بسته نشود.

وی با ابراز نارضایتی از تعطیلی چند شعبه بانک در مسیر پیاده راه رشت خاطر نشان کرد:پس از اجرای پیاده راه فرهنگی رشت چندین شعبه بانک تعطیل شد و ارزش سرقفلی و مالکیت املاک در آن مسیر کاهش پیدا کرده است.

شکریه با تاکید بر بازنگری پیاده راه رشت بیان کرد:پیاده راه فرهنگی رشت نیازمند تغییر هندسی است و باید تردد به صورت جدیدی در آن تعریف شود .

عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود:احداث پیاده راه فرهنگی با هدف جذب سرمایه گذار و ایستایی کردن گردشگر انجام شد و قرار بود این مهم موجب چرخه بهتر اقتصادی در شهر و بازار شود که این مهم محقق نشد.

وی با اشاره به اینکه توسعه گردشگری از مباحث درآمد زا در جهان امروز است،گفت: ایجاد اقامتگاه‌های مناسب در قالب هتل، مهمانسرا، هتل آپارتمان و غیره از نیازهای اصلی به منظور پایدار کردن مبحث گردشگری است./ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار