کد خبر : 23626
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

بازار شب عید تحت رصد جدی گشت های نظارتی

بازار شب عید تحت رصد جدی گشت های نظارتی

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه در ایام نوروز گشت های نظارتی شبانه روز بازار را رصد می کنند،گفت:با توجه به اینکه حجم زیادی از گردشگران وارد بازار می شوند لذا با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد می شود.

به گزارش گیلانستان، سیدمحمد احمدی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار که در فرمانداری رشت برگزار شد، اظهار کرد:ستاد تنظیم بازار یک ستاد مستمر برای پایش، متعادل ساختن بازار و همچنین جلوگیری از سواستفاده های احتمالی است؛ در مجموع بازار منصفی داریم اگر مواردی هم می بینیم، محدود است.

فرماندار شهرستان رشت افزود:ما به عنوان مسئول موظف هستیم تا با کسانی که در بازار قصد سواستفاده دارند، برخورد کنیم زیرا مسافرانی که شهرستان رشت را به عنوان مقصد انتخاب می کنند، باید از شرایط آرامی در همه زمینه ها برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروزی تامین کالاهای اساسی از دیگر موارد ضروری است،گفت: فضای بازار رصد و کنترل می شود و اقدامات لازم از قبیل توزیع برنج، مرغ منجمد، میوه شب عید و … در دستور کار قرار دارد.توزیع برنج رصد می شود همچنین عرضه مرغ منجمد به واحدهای صنفی تخلف محسوب می شود و مرغ منجمد فقط باید در فروشگاه های بزرگ عرضه گردد،در صدد هستیم تا امسال سهمیه بیشتری برای میوه شب عید دریافت نماییم.

احمدی با بیان اینکه در ایام نوروز گشت های نظارتی شبانه روز بازار را رصد می کنند،تصریح کرد:از 15 اسفندماه جاری لغایت 15 فروردین کنترل بازار توسط گشت های نظارتی انجام می گیرد.

فرماندار شهرستان رشت بااشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره،بیان کرد:نمایشگاه بهاره از 16 اسفند جاری به مدت 10 روز در محل نمایشگاه  بین المللی رشت برگزار می شود که اقلام با 10 الی 15 درصد تخفیف عرضه می شوند.

وی با تاکید بر اینکه این اراده وجود دارد تا محیط را برای اخلال گران بازار ناامن کنیم،گفت:با توجه به اینکه حجم زیادی از گردشگران وارد بازار می شوند لذا در همه ایام فضای بازار رصد می شود و با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد می شود.

احمدی با بیان اینکه مرخصی مدیران در ایام عید لغو می شود،تصریح کرد:با توجه به اینکه رشت سومین شهر گردشگر پذیر کشور است باید تمام تلاش مان این باشد که بازار امن و محیط خوبی را برای گردشگران فراهم کنیم، یکی از همین زمینه ها تعادل بخشی به بازار است./ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار