کد خبر : 68345
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

بازدید از بیش از ۳۲۰۰ واحد صنفی گیلان/ ۷۷ واحد پلمب شدند

بازدید از بیش از ۳۲۰۰ واحد صنفی گیلان/ ۷۷ واحد پلمب شدند

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به بازدید از سه هزار و ۲۷۸ واحد صنفی استان، گفت: ۷۷ واحد صنفی به دلیل انجام تخلف پلمب شدند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین حسن پور صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی به دلیل شیوع موج پنجم کرونا، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا و در اجرای مرحله پنجم طرح فاصله‌گذاری، همه کسب و کارهای متوسط و کم خطر می‌توانند فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه این کسب و کارها باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کنند، افزود: مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ به عنوان مشاغل پر خطر در زمان اعمال محدودیت‌ها باید تعطیل کنند.

سرهنگ حسن‌پور با اشاره به انجام ۲۰۸ مورد گشت مشترک از واحدهای صنفی استان گیلان، گفت: در قالب این گشت‌ها از سه هزار و ۲۷۸ واحد صنفی بازدید شد.

وی با بیان اینکه همچنین در این بازدیدها از ۶۴۸ واحد صنفی تعهد گرفته شد، اضافه کرد: به صاحبان هزار و ۸۴۸ واحد تذکر، برای ۵۸۰ واحد اخطاریه پلمپ صادر شد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به پلمب ۷۷ واحد صنفی متخلف، گفت: این واحدها به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی صاحبانشان پس از ابلاغ‌های مکرر پلمب شدند.

وی تأکید کرد: برای قطع زنجیره ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم، پلیس با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌کند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار