کد خبر : 24252
تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردین 1397- 41: 19

بازدید خانواده‌های گیلانی از مناطق عملیاتی افزایش یافت‌/ لزوم حمایت مسئولان برای تکمیل اردوگاه جدید راهیان نور

بازدید خانواده‌های گیلانی از مناطق عملیاتی افزایش یافت‌/ لزوم حمایت مسئولان برای تکمیل اردوگاه جدید راهیان نور

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس ‌استان گیلان گفت:‌ میزان سفرهای خانوادگی راهیان نور گیلان در ایام نوروز امسال افزایش پیدا کرد.

به گزارش گیلانستان، کامیار مهدی‌پور در گفت‌و‌گویی اظهار داشت:‌ با توجه به فراهم کردن امکانات پذیرایی و اسکان زائران در اردوگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان امسال شاهد بازدید تعداد بسیار زیادی از خانواده‌های گیلانی از مناطق عملیاتی جنوب کشور هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان تصریح کرد:‌ با تدابیر ویژه سپاه قدس گیلان حمایت‌های گسترده‌ای از سفرهای خانوادگی راهیان نور انجام شد به طوری‌که این اقدامات استقبال بسیار زیاد زائران را برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به همراه داشت.

مهدی‌پور اردوهای راهیان نور را از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی کشور خواند و افزود:‌ با توجه به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری در بحث اردوهای راهیان نور، سپاه ‌قدس گیلان نیز با علاقه و حساسیت بسیار ویژه‌ای این رویداد ارزشمند فرهنگی را دنبال می‌کند.

وی اعزام کاروان‌های راهیان نور را در سه بخش عنوان کرد و عنوان کرد:‌ سپاه قدس گیلان کاروان‌های راهیان نور را در سه بخش اردوهای دانش‌آموزی‌، دانشجویی و کاروان‌های عمومی تقسیم‌بندی کرده و سپس نسبت به اعزام هر کدام از آن‌ها اقدام می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد:‌ اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی و دانشجویی تا پیش از سال نو به اتمام رسید و هم‌ اکنون سپاه قدس استان گیلان مشغول ساماندهی و اعزام کاروان‌های عمومی به مناطق عملیاتی جنوب کشور است.

مهدی‌پور به زمان پایان اعزام کاروان‌های راهیان نور گیلان اشاره کرد و اظهار داشت:‌ سپاه قدس گیلان تا ۱۵ فروردین امسال نسبت به اعزام زائران گیلانی در قالب کاروان‌های بزرگ اقدام می‌کند و بعد از این تاریخ دیگر اعزام‌ها به‌صورت گسترده انجام نمی‌شود.

وی با تاکید بر حضور طلاب و راویان مجرب دفاع مقدس در اردوهای راهیان نور عنوان کرد:‌ زائران حاضر در کاروان‌های راهیان نور در طول سفر و در محل اردوگاه سپاه قدس گیلان در اهواز از وجود روحانیون و ذکر خاطره راویان دوران دفاع مقدس بهره‌مند می‌شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان به تعداد اعزام‌های دانش‌آموزی و دانشجویی اشاره کرد و گفت:‌ سپاه قدس گیلان موفق شد از ابتدای سال ۹۶ نسبت به اعزام ۱۰ هزار نفر از زائران دانش‌آموزی و حدود ۲ هزار نفر از دانشجویان گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب اقدام کند.

مهدی‌پور به موضوع بهره‌برداری از محل جدید اسکان زائران گیلانی اشاره کرد و ابراز داشت:‌ سپاه قدس استان گیلان در طول سال ۹۶ سعی کرد در راستای ارتقای کیفی خدمات ارائه شده نسبت به آماده‌سازی فاز اول اردوگاه اسکان زائران راهیان نور گیلانی اقدام کند.

وی از حضور استاندار گیلان در اردوگاه راهیان نور گیلان در جنوب کشور خبر داد و بیان کرد:‌ امیدوار هستیم مسئولان استان گیلان حمایت‌ها و مساعدت‌های لازم را در جهت تکمیل سریع و به‌ موقع عملیات احداث اردوگاه جدید راهیان نور گیلان انجام دهند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس استان گیلان گفت:‌ ارتقای اتوبوس‌های ویژه انتقال زائران راهیان نور از جمله مواردی است که سپاه قدس گیلان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به انجام آن اهتمام ورزید به‌طوری‌که این اقدام موجب کاهش وقوع حوادث جاده‌ای شده است.

مهدی‌پور به موضوعات فرهنگی ارائه شده در اردوگاه راهیان نور اشاره کرد و افزود:‌ برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با تخفیفات ویژه،‌ نمایشگاه عفاف و حجاب و برگزاری رزمایش هنری از جمله برنامه‌های ویژه تدارک دیده شده سپاه قدس گیلان برای زائران گیلانی است.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار