کد خبر : 29366
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸

بازدید نماینده ولی‌فقیه درگیلان از مناطق سُنّی‌نشین و سیل زده تالش + تصاویر

بازدید نماینده ولی‌فقیه درگیلان از مناطق سُنّی‌نشین و سیل زده تالش + تصاویر

نماینده ولی فقیه در گیلان با حضور در مناطق سیل زده تالش از نزدیک مشکلات مردم منطقه را مشاهده و بررسی کرد.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی عصر امروز(شنبه) با حضور در روستای “شیخ محله خرجگیل” اسالم تالش ضمن همدردی با آسیب‌دیدگان از نزدیک با مشکلات مردم منطقه آشنا شد.

وی بر آبرسانی، برق رسانی و گازرسانی سریع برای مردم سیل زده تالش تاکید کرد و افزود: مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید همچنان پیگیر مشکلات مردم باشند.

امام جمعه رشت با اشاره به خسارت به واحدهای مسکونی مردم در بستر رودخانه‌ها، بیان کرد: بستر و اطراف رودخانه محل مناسبی برای زندگی نیست و مسوولان استانی و محلی باید در این زمینه همگرایی داشته باشند.

آیت الله فلاحتی به تخریب ۸۰ تا صددرصدی تعدادی از واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده تالش اشاره کرد و گفت: با هماهنگی دستگاه های مربوطه برای جابجایی و اسکان مردم در مناطق دیگر اقدام شود.

وی، خواستار گابیون بندی دیواره رودخانه در مناطق سیل زده شد و تصریح کرد: تخریب یک دهنه پل سبب قطع راه ارتباطی ۳۰ خانوار روستایی منطقه شده و ترمیم آن از اولویت های بازسازی محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تعدادی از سیل زدگان در چادر اسکان داده شده‌اند، خاطرنشان کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه اگر مکان مناسبی برای اسکان سیل زدگان برقرار نشود ممکن است مشکلاتی برای مردم ایجاد کند.

آیت الله فلاحتی بر برآورد خسارت مردم در مناطق سیل زده تاکید کرد و یادآور شد: تعدادی از احشام را سیل برده؛ ضمن اینکه به زمین های کشاورزی و باغ های مردم آسیب وارد شده است.

وی در پایان تاکید کرد: استاندار محترم و مسئولان محلی و استانی ضمن بازدید از این مناطق، باید با اقداماتشان مشکلات و آلام روحی مردم سیل زده را کاهش دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار