کد خبر : 26386
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

بازدید نماینده ولی فقیه در گیلان از منطقه سیل زده کاکرود

بازدید نماینده ولی فقیه در گیلان از منطقه سیل زده کاکرود

نماینده ولی فقیه در گیلان : ساخت راه ارتباطي موقت ، اولين خواسته مردم مناطق سيل زده گيلان است.

به گزارش گیلانستان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت در این بازدید گفت :ساخت راه ارتباطی موقت اولین خواسته مردم است و با توجه به اینکه ارتباط بیش از 70 روستای بالادست منطقه سیل زده کاکرود با مرکز شهرستان رودسر قطع شده است ، بازگشایی راه از اولویت کارهاست.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مسئولان جهاد کشاورزی استان خسارت وارده به باغ هاي فندق، گردو و گل گاوزبان را زودتر بررسی کنند تصریح کرد : هر چند برخی باغ ها بیمه نیستند اما باید از کشاورزان آسیب دیده حمایت کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت از مدیران دستگاه ها و نهادهای امدادی و خدمات رسان که از نخستین ساعات وقوع سیلاب در منطقه حضور داشتند تقدیر کرد.
آیت الله فلاحتی افزود : ساخت راه ارتباطي موقت ، اولين خواسته مردم مناطق سيل زده گيلان است.

وی در ادامه سفر خود به رودسر با خانواده شهید عشوری مدافع امنیت دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدار با تمجید از صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا گفت: امنیت امروز کشور مرهون جان فشانی های شهداست.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تلاش های سربازان گمنام امام زمان برای ایجاد امنیت پایدار در کشور تصریح کرد: ولایمتداری و ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی از وجوه بارز شهید عشوری بود.

شهید حسن عشوری که خرداد پارسال در مقابله با تیم تروریستی 7 نفره در چابهار ، که قصد اقدام تروریستی در یک پایگاه نظامی را داشتند به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین در مراسم آغاز سی و پنجمین دوره اردوهای دانش آموزی کمیته امداد کشور در اردوگاه شهید مطهری چابکسر با اشاره به لزوم ایجاد نشاط و افزایش کیفیت آموزشی در آموزش و پرورش گفت: ورزش و سلامتی مهمترین رکن داشتن جامعه ای سالم است.

آیت الله فلاحتی افزود :دانش آموزان نیز باید ضمن برنامه ریزی درست برای آینده از فضای مجازی به نحو مطلوب استفاده کنند./ خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار