کد خبر : 14254
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1396- 34: 17

بازرسی از ۸۰۰ واحد صنفی در رودسر / ۴۵ مورد پرونده تخلف تشکیل شد

بازرسی از ۸۰۰ واحد صنفی در رودسر / ۴۵ مورد پرونده تخلف تشکیل شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر از بازرسی ۸۰۲ واحد صنفی و تشکیل ۴۵ مورد پرونده تخلف در ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، بهنام صفرپور امروز در گفت‌وگویی با اشاره به افزایش نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت بر واحدهای صنفی در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ۸۰۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی رودسر در این ایام صورت گرفته است.

وی از  تشکیل ۴۵ مورد پرونده تخلف صنفی در رودسر خبر داد و افزود: ارزش اقتصادی پرونده‌های تشکیل‌شده بالغ‌بر ۲۶ میلیون و ۶۶۲ هزار ریال است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب، عدم رعایت موازین بهداشتی، تداخل صنفی، عدم ارائه فاکتور خرید و نداشتن پروانه کسب را از موارد تخلف اعلام کرد و گفت: نانوایی‌ها، گوشت قرمز،  مرغ، میوه و تره‌بار، خواربار و لبنیات، انواع شیرینی‌جات و خرما از کالاهای مورد بازرسی در ایام ماه مبارک رمضان هستند.

وی تصریح کرد: در رودسر ۵ هزار واحد صنفی پروانه کسب دارند و ۱۷ اتحادیه در این شهرستان فعال هستند. صفرپور از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی شامل کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم درج قیمت،… مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ گزارش دهند تا نسبت به بررسی و برخورد با متخلفان اقدام شود./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار