کد خبر : 31158
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397- 38: 10

بازسازی استادیوم ورزشی انزلی سرعت می‌گیرد

بازسازی استادیوم ورزشی انزلی سرعت می‌گیرد

نماینده مردم بندرانزلی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده وی و حضور خارج از برنامه معاون رئیس جمهور در بندرانزلی گفت: بازسازی استادیوم تختی انزلی سرعت می‌گیرد.

به گزارش گیلانستان حسن خسته‌بند اظهار داشت: با پیگیری‌های مداوم اینجانب، معاون رئیس جمهور از پروژه بازسازی ورزشگاه بندرانزلی دیدن کرد و در خلال این بازدید مقرر شد راهکارهای لازم جهت تخصیص اعتبارات ویژه به این طرح از محل منابع استانی هرچه سریع‌تر اتخاذ شود.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس قدمت ورزشگاه بندرانزلی را بیش از ۶۰ سال اعلام کرد و ابراز داشت:‌ در روزهای اخیر و در خلال راه‌اندازی آزمایشی راه آهن ‌قزوین- رشت با رایزنی‌هایی که انجام شد معاون رئیس جمهور از روند ساخت و بازسازی ورزشگاه تختی بندرانزلی بازدید به عمل آورد.

عضو کمیسیون عمران مجلس به فرسودگی سکوهای ورزشگاه تختی و مخاطراتی که تماشاگران را تهدید می‌کند اشاره کرد و افزود: ورزشگاه تختی بندرانزلی و ورزشگاه شهید عضدی رشت نخستین پروژه‌هایی هستند که بعد از پیروزی انقلاب روند ساخت آن‌ها به سرعت و با ترک تشریفات  در حال انجام است.

وی از تخریب برخی از سکوهای ورزشگاه تختی که بیشترین فرسودگی در آنان مشاهده می‌شد خبر داد و بیان داشت: پیمانکار این پروژه کار خود را به خوبی آغاز کرد اما در ادامه به علت نوسانات شدید بازار و گرانی مصالح روند احداث سکوهای جدید با مشکلات عدیده اعتباری مواجه شد.

خسته‌بند یکی از دستاوردهای حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بندر انزلی را آشنایی بیشتر با مشکلات ساخت این ورزشگاه دانست و گفت: در جریان حضور معاون رئیس جمهور در بندرانزلی وی جهت رفع هر چه سریع‌تر موانع موجود در مسیر تأمین اعتبارات این پروژه قول مساعد داد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با تأکید بر اینکه بازسازی ورزشگاه تختی در ردیف پروژه‌های استانی تعریف شده است تصریح کرد:‌ به علت استانی بودن این پروژه امکان تزریق اعتبارات ملی به طرح وجود ندارد به همین علت باید برای جذب اعتبارات از محل منابع استانی اقدامات لازم اتخاذ شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس از وعده معاون رئیس جمهور در راستای اتخاذ راهکاری جهت افزایش اعتبارات استانی پروژه بازسازی ورزشگاه تختی خبر داد و افزود: امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات اعتباری پروژه ورزشگاه تختی برطرف شود تا شاهد اتمام کار و بازسازی کامل این طرح باشیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار