کد خبر : 6480
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶

بازماندگان عبیدالله ابن زیادها در حال طراحی فتنه هستند/ روحیه منافع پرستی شما باعث بی بصیرتی شده

بازماندگان عبیدالله ابن زیادها در حال طراحی فتنه هستند/ روحیه منافع پرستی شما باعث بی بصیرتی شده

سوالم از نماینده مردم شریف رشت این است که آیا فتنه تمام شده؟ فتنه گران و عوامل خارجی انها دست از فتنه برداشته اند؟

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، عزیز پورعزیزی مدیرکل سابق فرهنگی اجتماعی استانداری گیلان در یادداشتی پیرامون سخنان اخیر نماینده رشت نوشت:

 فتنه موضوعی نیست که بتوان از آن به سادگی گذشت. فتنه به چهره مقدس و پاک نظام اسلامی چنگ زد. وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند فتنه جزء خطوط قرمز نظام است حجت برهمگان تمام می باشد. یعنی هرکسی درهرجایگاهی وسمت ولباسی که قراردارد، در مقابل توطئه فتنه گران سکوت نکرده و باید واکنش قاطع داشته باشد.

سکوت در موضوع فتنه و خطوط قرمز نظام درحقیقت کمک به توطئه های دشمن است. در جریان فتنه۸۸ عده ای در داخل کشور به اربابان خارجی خود پیام دادند که شماپنهانی ازماحمایت کرده وحمایت اورژانسی داشته باشید وماخودمان درداخل دستورات شمارا اجرا می کنیم افرادی بطور اشکار و پنهان از دشمنان نظام درخواست کمک کردند و برای براندازی نظام مقدس توطئه کردند وعده ای دیگر دفاع از فتنه گران رادنبال می کنند.

فتنه گران به نظام خسارت وارد کردند قانون شکنی کردن حرمت عاشورا را شکستند دشمنان مستکبر را علیه نظام جری تر کردند به نظام اسلامی ستم و تجاوز روا داشتند.

وقتی تاریخ اسلام را ورق می زنیم می بینیم در هر مقطعی فتنه علیه اسلام و ارزشهای والای ان بروز ظهور داشته به خصوص دوره حکومت امیرالمومینن فتنه ها منجر به جنگهای ناخواسته شده است. نباید غافل شدهشدارهای مکرر مقام معظم رهبری در دیدارهای مسولین نظام موضوع فتنه و پیامدهای ان تذکر و تاکید داشته اند.

سوالم از نماینده مردم شریف رشت این است که آیا فتنه تمام شده؟ فتنه گران و عوامل خارجی انها دست از فتنه برداشته اند؟

ان عناصری که در دوره حکومت امیرالمومینین علی (ع)در مکتب جبهه مخالف ان حضرت فعال و فتنه می کردند حادثه کربلا را بوجود آوردند امروز بازماندگان عبیدالله ابن زیادها در حال طراحی فتنه و براندازی هستند و دنبال حذف اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه هستند.

اقای نماینده شما در جایگاه شریف نمایندگی مردم چه اقدامی علیه فتنه گران کردید؟ به حافظه تان فشار بیاورید مردم بخاطر چه به شما رای دادند؟ چه نکته ممتازی داشتید. مردم شریف رشت به خاطر ارزشهای اسلامی و انقلاب به شما رای دادند. شما خود را عاقل و دانا و خردمند فرض می کنید.

متاسفانه روحیه قدرت طلبی و منافع پرستی شما باعث شده بصیرت خود را نسبت به حوادث واتفاقات جریان فتنه ۸۸  ازدست بدهید و از ارزشهای واقعی فاصله بگیرید
مردم گیلان در ۸دی سال۸۸ وفاداری خود را به نظام و ولایت نشان دادند و ان حماسه بزرگ را افریدند و از سوی مقام معظم رهبری مورد تقدیر واقع شدند ولی شما با آن بی بصیرتی خود چهره زیبای معنوی وبیاد ماندنی۸دی سال ۸۸ تاریخ مردم گیلان را خدشه دار کردید در خواست ما از شما این است که به ریل اصلی انقلاب بر گردید و موضع شفاف نسبت به فتنه گران داشته باشید. عزیز پورعزیزی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار