کد خبر : 23651
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1396- 54: 9

بازنشستگان را در شهرداری رشت به‌کارگیری می‌کنند، درحالی که جوانان تحصیلکرده‌ شهر بیکارند

بازنشستگان را در شهرداری رشت به‌کارگیری می‌کنند، درحالی که جوانان تحصیلکرده‌ شهر بیکارند

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر رشت از به‌کارگیری نیروهای بازنشسته در قالب راننده و غیره در سازمان‌های تابع شهرداری رشت به شدت انتقاد کرد.

به گزارش گیلانستان، محمد حسن علیپور شامگاه یک‌شنبه در گفت‌وگویی اظهار کرد: در شرایطی که بیکاری جوانان به معضل بزرگی در جامعه تبدیل‌شده است به‌کارگیری نیروهای بازنشسته در سازمان‌ها اقدام صحیحی نیست.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکل اشتغال جوانان باید در اولویت کاری تمام دستگاه‌ها باشد تصریح کرد: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت از جمله سازمان‌هایی است که از افراد بازنشسته به عنوان راننده استفاده می‌کند.

علیپور با بیان اینکه نباید از جایگاه حقیقی و حقوقی در راستای منافع شخصی بهره ببرند گفت: اگر قرار باشد در سازمان‌های شهرداری رشت شرایط اشتغال ایجاد شود باید در راستای به‌کارگیری جوانان تحصیل‌کرده رشت باشد.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه همه ما در برابر تصمیمات و اقداماتی که انجام می‌دهیم مسئول هستیم تصریح کرد: اعضای شورا با رای مستقیم شهروندان انتخاب‌شده‌اند و باید با نظارت قوی به عملکرد دستگاه‌های زیر مجموعه از بروز هرگونه تخلف جلوگیری کنند و امانت‌دار خوبی برای آرای شهروندان باشند.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار