کد خبر : 23005
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

بازهم تکرار میکنم هرکسی که جنگل سروان را تبدیل به زباله دان کرد از لحاظ مغزی و فنی آدم معیوبی بوده است

بازهم تکرار میکنم هرکسی که جنگل سروان را تبدیل به زباله دان کرد از لحاظ مغزی و فنی آدم معیوبی بوده است

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بازهم تکرار میکنم هر کسی که یک جنگل سبز را تبدیل به زباله دان کند دارای مغز علیلی میباشد.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در نشستی که با بسیج دانشجویی دانشجویی داشت در پاسخ به سوالی در مورد لندفیل سراوان اظهار کرد: نمی‌دانم چه کسی و چه مغزی علیلی سراوان را برای دفن انتخاب کرده ولی احتمالاً فرد مریضی بود . از این اظهارات نماینده رشت این چنین برداشت شد که منظور وی شهردار وقت یعنی عضو فعلی شورای شهر رشت بوده که دستور انتقال زباله به سروان را داده است.
خبرنگار رویداد گیلان پیگیر موضوع شد و در همین خصوص از نماینده مردم رشت توضیحاتی بیشتری خواست.
جبار کوچکی نژاد گفت :بازهم تکرار میکنم هر کسی که یک جنگل سبز را تبدیل به زباله دان کند دارای مغز علیلی میباشد. زیراهیچ عقل سلیمی این را نمیپذیرد مرکز استان که به نوعی تقریبا بام مرکز محسوب می باشد را به یک زباله دان تبدیل کنیم.
وی ادامه داد. مسولین میتوانستند یک منطقه خشک مثل مناطقی در لوشان و امثالی شبیه آن که زباله ها را در آنجا به یک شکلی جمع آوری میکنند را در نظر بگیرند نه در یک جنگل که محیط زیست را از بین ببرند وآبهای زیر زمینی استانی را با یک جمعیت عظیم آلوده نمایند و مردم اطراف و روستاها را آزار و اذیت کنند.
وی با اشاره به اینکه هیچ عقل سلیمی این را نمیپذیرد که این چنین محیط زیست را به خطر باندازیم اضافه کرد :من تاریخش را نگاه نکرده ام که در چه دورانی آنجا مرکز جمع آوری زباله شده بنابراین برای من فرقی نمیکند هر کسی که باشد از نظر من ایشان از لحاظ مغزی و فنی آدم معیوبی بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار