کد خبر : 70410
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1400- 33: 11

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس:

بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها منوط به واکسیناسیون همه دانش‌آموزان و دانشجویان است

بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها منوط به واکسیناسیون همه دانش‌آموزان و دانشجویان است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها منوط به واکسیناسیون همه دانش‌آموزان و دانشجویان است.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی در مورد چگونگی بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اظهار داشت: تأکید ما بر این است که دانش‌آموزان و دانشجویان باید ابتدا واکسینه شوند تا بازگشایی مراکز علمی برای دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها خطری به‌همراه نداشته باشد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: در این راستا با وزیر علوم، سرپرست آموزش و پرورش، وزیر بهداشت و درمان و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نشست‌هایی برگزار می‌شود تا در مورد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تصمیم درستی اتخاذ شود.

وی در تشریح طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی با بیان اینکه این طرح باید زودتر از این تصویب می‌شد گفت: باید پیش‌تر از این به تولیدات کشاورزی و کشاورزان بها می‌دادیم که متأسفانه این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طرح مذکور تمامی موارد لازم اعم از زیرساخت‌های کشاورزی و ارتقای آن‌ها برای افزایش تولیدات به‌ویژه در استان‌های شمالی گیلان، مازندران و گلستان دیده شده است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس خاطرنشان کرد: همچنین تسهیلاتی که باید به تولید‌کنندگان اختصاص یابد در این طرح در نظر گرفته شده است، ما ناگزیریم برای ایجاد اشتغال به کشاورزان و تولیدات محصولات کشاورزی توجه جدی داشته باشیم.

احمدی ابراز داشت: از طرفی زمانی که محصولی تولید می‌شود باید بازار فروش مناسب نیز برای آن در نظر گرفته شود و این‌ گونه نباشد که محصولات مشابه خارجی به‌حدی وارد شود که محصولات داخلی بازار فروشی نداشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مصوب‌شده طرحی جامع است تا بتوانیم شاهد افزایش تولید محصولات کشاورزی و هم بازار فروش مناسبی برای آن باشیم و حتی این محصولات را به کشورهای اوراسیا و سایر کشورها صادر کنیم.

وی درباره پیگیری‌‌ نمایندگان استان گیلان برای برون‌رفت صنعت استان از رکود افزود: یکی از مطالبات ما از وزیر کشور این بود که به زیرساخت‌های صنعت کشور به‌ویژه استان گیلان که سال‌های سال صنعتش نادیده گرفته و نابود شد به‌طور ویژه نگاه کند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس عنوان داشت: این امید را به مردم استان گیلان و حوزه انتخابیه خود می‌دهم که به‌زودی کارخانه پوشش گیلان آغازبه‌کار می‌کند و با حداقل ۴۰۰ دستگاه راه‌اندازی خواهد شد.

احمدی خاطرنشان کرد: بنده به‌طور مستمر از این کارخانه بازدید می‌کنم و در جریان نحوه پیشرفت بازسازی کارخانه پوشش گیلان هستم همچنین در مورد شرکت‌های دیگر نیز پیگیر هستیم تا رونق خوبی را در صنعت استان گیلان شاهد باشیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار