کد خبر : 34188
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1397- 56: 16

در پی استعفای شفاهی علی کریمی؛

بازگشت بحران به سپیدرود رشت/ هواداران چشم انتظار اقدام مسئولان

بازگشت بحران به سپیدرود رشت/ هواداران چشم انتظار اقدام مسئولان

علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت طی تماس تلفنی بامدیرکل ورزش و جوانان گیلان استعفای خود از مالکیت و سرمربیگری این تیم را اعلام کرد چیزی که سبب بازگشت دوباره بحران به اردوی این تیم شده است.

به گزارش گیلانستان بعد از باخت ۲ بر صفر سپیدرود رشت مقابل تیم پدیده و اعلام برخی اظهارنظرها در فضای مجازی علی کریمی مالک و سرمربی تیم سپیدرود رشت طی تماس تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان استعفای خود از مالکیت و همچنین سرمربیگری این تیم اعلام کرد. موضوعی که تاکنون از سوی مسئولان ورزشی و هیأت فوتبال استان گیلان پذیرفته نشده و خواستار ورود استاندار گیلان به موضوع استعفای کریمی و حل مشکلات این باشگاه شده‌اند.

چند ساعت پیش بود که دوباره انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های محلی استان گیلان مبنی بر اینکه با پیگیری استاندار گیلان و اداره کل ورزش و جوانان گیلان و موافقت شورای تامین بازی های خانگی آینده سپیدرود در ورزشگاه عضدی و با نصب سکوهای فلزی موقت برگزار خواهد شد سر و صدایی در میان هواداران این تیم ایجاد کرد که این موضوع نیز توسط یکی از مسئولان هیأت فوتبال گیلان تکذیب شد.

دبیر هیأت فوتبال گیلان در درباره این خبر اعلام کرد: چنین چیزی صحت ندارد.

وی با بیان اینکه اصلا صحبت و پیگیری خاصی در این مورد انجام نشده است، افزود: چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی وضعیت بسیار نامناسبی دارد و حتی برای تمرین عادی نیز مناسب نیست.

فرزاد سیری همچنین درباره استفاده از سازه فلزی برای آماده سازی ورزشگاه عضدی برای برگزاری مسابقات تیم فوتبال سپیدرود، اظهارکرد: سازه فلزی موقت باید استحکام لازم برای تحمل بار حداقل پنج هزار نفر را داشته باشد که ساخت چنین سازه‌ایی زمان بر است.

لازم به ذکر است براساس شنیده ها قرار از عصر امروز مسئولان ورزشی استان با استاندار گیلان دیدار و دراین باره تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار