کد خبر : 85038
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴

فرماندار خمام:

بازگویی خدمات دولت و نظام به مردم مصداق بارز جهاد تبیین است

بازگویی خدمات دولت و نظام به مردم مصداق بارز جهاد تبیین است

فرماندار خمام با تاکید بر اینکه بازگویی خدمات ارزنده دولت و نظام به مردم مصداق بارز جهاد تبیین است، گفت: مدیران در جذب اعتبارات سرعت داشته باشند.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، اسفندیار جوشن عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری خمام، اظهار کرد: با تشکیل قرارگاه جهادی گاز در خمام به استقبال مدیریت مصرف در زمستان می‌رویم.

 

وی با تاکید بر تقویت حضور مدیران و رؤسای ادارات در بین مردم، افزود: رویکرد مردمی و انقلابی دولت سیزدهم به طور ملموس باید در شهرستان خمام پیاده سازی شود.

 

فرماندار خمام با تاکید بر انعکاس خدمات ارائه شده از سوی نظام و دولت به مردم، تصریح کرد: بازگویی خدمات ارزنده دولت و نظام به مردم مصداق بارز جهاد تبیین است.

 

جوشن ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان و ناکارآمد جلوه دادن نظام را از اهداف اصلی دشمن برشمرد و بیان کرد: حضور دغدغه مندانه مسئولان بین مردم و حل مشکلات آنها می‌تواند نقشه‌های دشمن را بر آب کند.

 

وی خواستار برگزاری جلسات مستمر در روستاها و مناطق روستایی خمام از سوی مسئولان شد و افزود: ستادها و جلسات گره گشایی مشکلات را به دل روستاها ببرید.

 

فرماندار خمام با اشاره به اختصاص ۳۹ میلیارد تومان اعتبار شهرستانی و ۱۰۷ میلیارد تومان اعتبار استانی به این شهرستان، اضافه کرد: برنامه ریزی و هدف گذاری برای جذب اعتبارات باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار