کد خبر : 52177
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399- 52: 10

بازیکنان ملوان ممنوع‌المصاحبه شدند؟!

بازیکنان ملوان ممنوع‌المصاحبه شدند؟!

خبرنگار و مدیر رسانه‌ای سابق ملوان با بیان اینکه امروزه شاهدیم که اخبار کامل ملوان در رسانه رسمی باشگاه پوشش داده نمی‌شود، گفت: به بازیکنان نیز اعلام یا به عبارتی اولتیماتوم داده‌شده که به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن حاشیه‌ها هیچ‌گونه اطلاعاتی به رسانه‌ها داده نشود!

به گزارش گیلانستان ارسطو عزتیان امروز با اشاره اینکه برخی افراد تا ۹ ماه پیش، هیچ پست و سمتی در باشگاه ملوان نداشتند، اظهار کرد: عده‌ای، اطلاع‌رسانی از اخبار ملوان را حق مسلم مردم و هواداران می‌دانستند و اعتقاد داشتند که باید درب‌های زمین تمرین، بر روی همه خبرنگاران و عکاسان باز باشد تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه همیشه درب‌های زمین باز و دوستان بر سر تمرینات ملوان حاضر بودند، گفت: هر اتفاقی که در تمرینات ملوان می‌افتاد بدون کم‌وکاست در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گرفت.

مدیر رسانه‌ای سابق ملوان با بیان اینکه درگذشته نیز هرروز تمام اخبار ملوان با توضیحات کامل و پوشش تصویری جامع در سایت رسمی باشگاه انتشار داده می‌شد، تصریح کرد: امروزه شاهدیم که نه‌تنها اخبار کامل ملوان در رسانه رسمی باشگاه پوشش داده نمی‌شود بلکه به بازیکنان نیز اعلام یا به عبارتی اولتیماتوم داده‌شده که به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن حاشیه‌ها هیچ‌گونه اطلاعاتی به رسانه‌ها داده نشود!

عزتیان با اشاره به اختلافات به وجود آمده بین اعضای داخلی باشگاه بیان کرد: اختلافات به وجود آمده درون باشگاهی بر همگان روشن است اما تعجب ما براین است که آقایان به‌جای حل اختلافات داخلی و ایجاد آرامش ترجیح می‌دهند تا صورت‌مسئله را پاک کنند.

وی با بیان اینکه پوشش اخبار ملوان حق هواداران ملوان است، افزود: اعتقادمان بر این بود که حق هواداران ملوان و حق مردم انزلی این است که از اخبار ملوان باخبر باشند اما اگر اعتقاد مدیران باشگاه بر این است که اخبار ملوان باید در انحصار افراد خاصی باشد و فقط چند نفر خاص حق‌دارند در مورد ملوان اطلاع‌رسانی کنند ما دیگر حرفی برای گفتن نداریم.

مدیر رسانه‌ای سابق ملوان با بیان اینکه مازیار زارع اسطوره تکرار نشدنی باشگاه ملوان است، گفت: بعد از غیبت‌های متوالی مازیار زارع در تمرینات این تیم محمد احمدزاده نیز برای دومین روز متوالی در تمرینات ملوان غایب بود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار