کد خبر : 24831
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1397- 27: 18

باز هم بی توجهی مسئولین؟! مرگ یک جوان برای اصلاح وضعیت کافی نیست؟+تصاویر

باز هم بی توجهی مسئولین؟! مرگ یک جوان برای اصلاح وضعیت کافی نیست؟+تصاویر

گویا مرگ این جوان نه تنها درس عبرتی برای مالک این معدن برداشت سنگ نشده است بلکه در سایه بی توجهی مسئولان امر، بیل های مکانیکی فعال در این معدن بخشی از تنها باند محور مواصلاتی رستم آباد به رودبار را بدون نصب هیچگونه علایم هشداردهنده مسدود کرده اند!

به گزارش گیلانستان، معادن گوناگون و برداشت های بی رویه توسط مالکان آنان، مدت هاست که به سوژه ای چالشی در میان رسانه ها تبدیل شده است. معادنی که اگرچه وجودشان برای تامین مصالح مورد نیاز پروژه های عمرانی استان لازم به نظر می رسد اما گاهاً بی توجهی مالکان آنان به اخطارهای زیست محیطی در کنار چشم پوشی برخی مسئولین، منجر به بروز حوادث ناگوار شده است. شاهد این ادعا، مرگ دردناک راننده ۲۷ ساله بیل مکانیکی می باشد که چندی پش در پی گودبرداری و برداشت غیراصولی و سقوط بیل از ارتفاع ۱۵۰ متری رقم خورد.

با این حال گویا مرگ این جوان نه تنها درس عبرتی برای مالک این معدن برداشت سنگ نشده است بلکه در سایه بی توجهی مسئولان امر، بیل های مکانیکی فعال در این معدن بخشی از تنها باند محور مواصلاتی رستم آباد به رودبار را بدون نصب هیچگونه علایم هشداردهنده مسدود کرده اند! این در حالی است که مقدار بسیار زیادی از واریزه کوهی هم به داخل مسیر ریخته شده و عملا می تواند برای خودروهای عبوری در این مسیر بسیار خطرآفرین باشد.

چرا سودجویی برخی افراد در کنار بی توجهی مسئولان می بایست به بهای جان مردم تمام شود؟ گویا مرگ یک جوان ۲۷ ساله و داغدار شدن خانواده وی برای برخورد با مسئولین این معدن کافی نیست چرا که این بار پا را از این هم فراتر نهاده و بی هیچ توجه و نگرانی و بدون نصب علایم هشداردهنده اقدام به مستقرسازی بیل های خود در مسیر جاده نموده اند./ خزرآنلاین

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار