کد خبر : 51282
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸

«باشگاه هواداری سپیدرود رشت» راه‌اندازی می‌شود

«باشگاه هواداری سپیدرود رشت» راه‌اندازی می‌شود

جلسه اجرایی قرارداد همکاری ایجاد باشگاه هواداری سپیدرود رشت با پارس فرناک شریک تجاری کارت اعتباری ایران کیش برگزار شد و طرفین بر لزوم تزریق منابع مالی در کوتاه مدت به این باشگاه تاکید و توافق کردند.

به گزارش گیلانستان جلسه اجرایی قرارداد باشگاه سپیدرود رشت با حضور کیومرث بیات مالک و افشین ناظمی مدیرعامل این باشگاه با میرصادقی مالک هولدینگ پارس، شریک تجاری کارت اعتباری ایران کیش، ثابت‌قدم شهردار اسبق رشت و وحید فدایی برگزار شد.

مالک باشگاه سپیدرود رشت در ابتدای این جلسه ضمن ابراز خشنودی از انعقاد این قرارداد جهت درآمدزایی پایدار باشگاه سپیدرود، بزرگترین مشکل حال حاضر سپیدرود را مسائل مالی دانست و اظهار داشت: امیدوارم هر چه زودتر با تامین منابع مالی، آرامش به هواداران، کادر فنی و بازیکنان برگردد.

کیومرث بیات تبلیغات درباره این قرارداد را در دو حوزه ارزیابی کرد و بیان داشت: در حوزه دستگاه پوز شاید تبلیغات محدود باشد اما در بخش اسپانسرینگ ما هیچ نوع محدودیت از این نظر نخواهیم داشت و سپیدرود در قلب و روح مردم گیلان جاری و گسترده است.

مالک هولدینگ پارس نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: اگر سپیدرود تاکنون توانسته است به حیات خود ادامه دهد مرهون و مدیون سرمایه اجتماعی این تیم است و نشان می‌دهد که این تیم تا چه حد در روح و جان مردم رشت ریشه دارد و پیشکسوتان و هواداران، زنجیره توسعه و حفظ این سرمایه بوده‌اند.

میرصادقی با طرح این پرسش که آیا تاکنون از سرمایه اجتماعی در باشگاهی چون سپیدرود به درستی استفاده شده است گفت: ایجاد و تقویت نهادهای اجتماعی یکی از راه‌‌حل‌های ساختاری برای افزایش سرمایه اجتماعی در استان است و سپیدرود می‌تواند موجب افزایش سرمایه اجتماعی در استان شود.

وی تصریح کرد: معتقدم تربیت نیروی انسانی و کسب عناوین قهرمانی، بدون توجه به رعایت و حفظ ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی مزیتی ندارد و از سویی باید سیستم اقتصادی و مالی باشگاه به شبکه عظیم هواداران و دوستداران سپیدرود متصل شود و تغذیه مالی سپیدرود از یک مجرای مردمی، علاقمند، سازماندهی شده و مطمئن انجام گیرد.

میرصادقی با اشاره به اینکه انتظار داریم سرمایه‌گذاری و برنامه‌های اقتصادی باشگاه سپیدرود مورد حمایت هواداران و مسئولان قرار گیرد افزود: توجه به سرمایه اجتماعی سپیدرود تاکنون مغفول مانده و ما باید با آسیب‌شناسی این امر، عقب‌ماندگی و درجا زدن‌ها در حوزه تامین درآمد پایدار را مورد توجه قرار دهیم و انتظار داریم که هواداران، رسانه‌های جمعی، نهادهای اجتماعی، نمایندگان مردم در شورا و مجلس و مراکز دانشگاهی به این موضوع عنایت ویژه داشته باشند.

وی با متفاوت خواندن خدمات‌رسانی شرکت پارس فرناک به هواداران سپیدرود عنوان کرد: هر سه ماه یکبار یک خودرو و هزاران جایزه نقدی و غیرنقدی به قید قرعه به هواداران تقدیم خواهیم کرد و همچنین صاحبان دستگاه‌های پوز هواداری از مزایای بیمه تکمیلی درمان، عمر و آتش‌سوزی و به اعضای باشگاه هواداری تسهیلات بانکی با سود پایین و نصب مودم رایگان در فروشگاه‌های پذیرنده ارائه خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت نیز در این جلسه جذب منابع پایدار را هدف اصلی مدیریت باشگاه خواند و گفت: برای توسعه ورزش نباید سرمایه‌گذاران بخش ورزشی درپیچ وخم اداری، معطل شوند و باید تسهیلات ارزان دراختیار بخش خصوصی قرار گیرد و جذب سرمایه‌گذار فقط با تشویق سرمایه‌گذاران شدنی نیست بلکه دولت باید فرآیند سرمایه‌گذاری در این بخش را تضمین و نقش حمایتی خود را داشته باشد.

افشین ناظمی اعتمادزایی بین شرکت پارس فرناک و جامعه بزرگ سپیدرود را رمز موفقیت و ادامه همکاری طرفین دانست و خاطرنشان کرد: استراتژی فرهنگی باشگاه، تدوین نظام‌نامه هواداری، تدوین نظام‌نامه رفتاری بازیکنان و کادر فنی و اداری و فوتبال پاک و سالم مبتنی بر این اصل، انجام گرفته است.

در ادامه جلسه وحید فدایی  از سوی باشگاه سپیدرود به‌عنوان مسئول اجرایی این پروژه معرفی شد و همچنین مقرر شد طرفین با انجام تعهدات اعلام شده در قرارداد نسبت به نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های پوز و اپلیکیشن اختصاصی باشگاه سپیدرود اقدام کنند و شرایط اسپانسری و برگزاری مراسم رونمایی در کوتاه مدت فراهم شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار