کد خبر : 10432
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردین 1396- 44: 20

باعث افتخار است در شهری زندگی می کنیم که مادری هر ۶ پسر خود را به جبهه می فرستد و ۳ فرزندش شهید می شوند

باعث افتخار است در شهری زندگی می کنیم که مادری هر ۶ پسر خود را به جبهه می فرستد و ۳ فرزندش شهید می شوند

مدیرعامل کشت و صنعت خزر گفت: باعث افتخار بنده است که در شهری زندگی می کنم که مادری همچون شما هر شش فرزند پسر خود را روانه جبهه‌های حق علیه باطل می کند و سه نفر از این عزیزان نیز مدال شهادت بر سینه شان نصب می گردد.

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت گیلانستان، فرزین کاظمی نوری با حضور در بیت مادر شهیدان یوسفی و دیدار با این بانوی والامقام ضمن تبریک فرارسیدن سال نو اظهار کرد: باعث افتخار بنده است که در شهری زندگی می کنم که مادری همچون شما هر شش فرزند پسر خود را روانه جبهه‌های حق علیه باطل می کند و سه نفر از این عزیزان نیز مدال شهادت بر سینه شان نصب می گردد.

مدیرعامل کشت و صنعت خزر با بیان اینکه شهدا ظلمت و تاریکی را از جامعه دور می‌کنند، خاطرنشان کرد: حرکت امروز رزمندگان برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به برکت خون امثال شهیدان یوسفی و همه شهدای دفاع مقدس بوده و این خون شهداست که در طول تاریخ جاری می باشد.

کبری رضازاده مادر شهیدان قدرت‌الله، محمد و محمود یوسفی نیز در این دیدار ابراز نمود: فرزندانم را تقدیم اسلام ناب محمدی(ص) کردم و بسیار خوشحالم که بزرگترین سرمایه‌های زندگی‌ام که همین فرزندان بودند را تقدیم حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردم.

وی با اشاره به شور و اشتیاق فرزندانش برای اعزام به جبهه، تصریح کرد: توقع و انتظاری از هیچ کس برای خود و خانواده‌ام نداشته و ندارم ولی فقط و فقط خواهش می‌کنم مسئولان سیره شهدا را همواره به خاطر داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار