کد خبر : 2321
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آذر 1394- 34: 6

باقری خطیبانی: شهرداری رشت کانون انتخابات شده است

باقری خطیبانی: شهرداری رشت کانون انتخابات شده است

اگر عده ای زیر زمین دفینه پیدا نکنند روی زمین دفینه را پیدا کرده اند! اینهایی که در همان منطقه ملک و املاک دارند روی زمین دفینه ی خود را پیدا کرده اند.بارها گفته ام و باز هم میگویم که این طرح پشت پرده هایی دارد.

به گزارش درگیلان، عضو شورای شهراسلامی شهر رشت در گفتگو با خبرنگار خزر در خصوص طرح پیاده راه سازی شهرداری رشت گفت: بنده همواره گفته ام که پشت پرده پیاده راه سازی خبرهایی است که دوستان در انجام آن تا این حد عجله دارند.

محمود باقری خطیبانی با بیان اینکه در پروژه پیاده راه سازی خیابان علم الهدی نیز شایعاتی مطرح بود، اظهار کرد: آیا شایعاتی که در خصوص علم الهدی بود تنها شایعه بود؟! هرگز! من به شما میگویم که واقعیت بوده آیا این قضیه در شهرداری کارشناسی شده بود؟ کجای این طرح کارشناسی شده بود؟

وی ادامه داد: چرا نباید رسانه ها در جلسات شورا حضور داشته باشند؟! مگر رسانه ها چشم و گوش مردم نیستند؟!

عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: ما گفته ایم که گذشتگان آمده اند خیابان درست کرده اند و ما امروز برای زیر ساخت این شهر چه کرده ایم؟! بوی فاضلاب ساکنین محدوده ی همین طرح پیاده راه سازی را آزار می دهد، ما در این خصوص چه کرده ایم؟ آیا این طرح ها واقعا کارشناسی شده بود؟ آیا زیرساخت لازم برای اجرای چنین طرحی وجود داشت؟

باقری خطیبانی افزود: موافقین و مخالفین این طرح مشخص هستند، آقایان بدون کارشناسی دست به چنین کاری زده اند، این طرح کجا بررسی و کارشناسی شده؟! درون شهرداری؟ شهرداری که خودش این طرح را برای اجرا آورده، زیر ساخت های شهر واجب است یا انجام شدن چنین طرح هایی؟ وقتی هنوز در این شهر مشکل فاضلاب داریم چرا باید بدون کارشناسی لازم چنین اقداماتی انجام شود که امروز بازار شهر رشت تبدیل به یک قبرستان شده باشد؟

وی یادآور شد: سوال من این است که آیا این طرح کارشناسی شده است؟! آیا شورای ترافیک این طرح را بررسی کرده؟! خیر، شورای ترافیک با فشار این طرح را تایید کرده است.

عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: چرا آن زمانی که ما با این طرح مخالفت میکردیم نمایندگان مجلس کاری نکردند؟ چرا پیگیر این اتفاقات که قابل پیش بینی بود نشدند؟

باقری اذعان کرد: در آخرین جلسه ی شورا که بدون حضور رسانه ها برگزار شد آقایان به این مسئله اعتراف کردند که در بحث زیرساخت بسیار ضعیف عمل شده و شهر با مشکلات بسیاری مواجه است.

وی با اشاره به عجله برای پایان طرح در دو روز مانده به انتخابات مجلس و احتمال استفاده ی برخی کاندیداها از این طرح با رویکرد انتخاباتی-تبلیغاتی گفت: شهرداری کار انتخاباتی می کند، پرسنل حقوق نگرفته اند، بیمه آنها مشکل دارند اما آقایان دارند طرح محله محوری را در ۵۵ محله شهر رشت ایجاد میکنند! شهرداری کانون انتخابات شده، جای آنکه به پروژه های زیرساختی رسیدگی کنند بدنبال مسایل دیگری هستند.

عضو شورای شهر رشت در پایان خاطر نشان کرد: اگر عده ای زیر زمین دفینه پیدا نکنند روی زمین دفینه را پیدا کرده اند! اینهایی که در همان منطقه ملک و املاک دارند روی زمین دفینه ی خود را پیدا کرده اند.بارها گفته ام و بازهم میگویم که این طرح پشت پرده هایی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار