کد خبر : 41928
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 شهریور 1398- 07: 18

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان:

بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر گیلان تهیه شود

بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر گیلان تهیه شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان بر لزوم تهیه بانک اطلاعاتی دقیقی از بانوان ایثارگر این استان تأکید کرد و گفت: باید برای نسل جدید الگوسازی شود.

به گزارش گیلانستان فاطمه رفیعی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری برنامه‌های هفته دفاع مقدس که در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگ و هنری خاتم الانبیا برگزار شد در ادامه این نشست با اشاره به برنامه کمیته زنان دفاع مقدس، اظهار کرد: تعامل و همراهی سایر کمیته و دستگاه ها می تواند زمینه ساز موفقیت برنامه ها شود.

رفیعی با بیان اینکه نقش زنان در دفاع مقدس غیرقابل انکار است، افزود: باید در راستای پاسداشت مقام زنان، همسران، و مادران شهدا هشت سال دفاع مقدس اقدام ویژه‌ای انجام شود زیرا ترویج این باور نیاز امروز جامعه است.

وی با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه در کمیته تخصصی زنان اولویت‌ها در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: داشتن بانک اطلاعاتی دقیق از زنان ایثارگر، فعالیت ها، سبک زندگی و ویژگی های رفتاری آنها بسیار مهم و حایز اهمیت است.

رفیعی در ادامه با تأکید بر لزوم برگزاری نشست های تخصصی با موضوع زنان و دفاع مقدس خواستار تهیه خاطرات شفاهی آنها برای انتقال در نسل جوان جامعه شد، و گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی نیز استفاده شود.

وی اجرای تئاتر خیابانی، نمایشگاه عکس و دست ساخته های زنان و کودکان را بخشی از برنامه های این کمیته در طول این هفته عنوان کرد و ادامه داد: نمایشگاه عکس «زینب های خط مقدم» نیز در طول این هفته در نگارخانه مارلیک رشت برپا می شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار