کد خبر : 36254
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398- 27: 11

نماینده فومن و شفت در مجلس:

باید از توانمندی جوانان در کنار تجربه پیشکسوتان استفاده شود

باید از توانمندی جوانان در کنار تجربه پیشکسوتان استفاده شود

نماینده فومن و شفت در مجلس بر لزوم بهره گیری از توانمندی و پتانسیل جوانان در کنار تجربه پیشکسوتان تأکید کرد و گفت: باید به نسل جوان جامعه اعتماد شود.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری عصر سه شنبه در مراسم روز شوراها که در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت برگزار شد با اشاره به نقش و جایگاه شورا، اظهار کرد: حضور جوانان در انتخابات شوراها نویدبخش آینده‌ای خوب برای شهر و منطقه است.

وی به برنامه تجلیل از جوانان برتر شهرستان شفت نیز اشاره و آن یک حرکت بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین برنامه‌های سبب می‌شود تا جوانانی که در گذشته شناخته شده نبودند امروز در میان مردم منطقه و محله خود معرفی شوند.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های جوانان در کار پیشکسوتان، افزود: باید با اعتماد به توانمندی و ظرفیت‌های جوانان از آنها در پست‌های مدیریتی بهره گیری شود.

وی ادامه داد: یکی از مباحث مهم در حکومت مردم سالاری اسلامی، همفکری، بهره‌مندی و مشورت با دیگران در انجام امور است.

حجت الاسلام افتخاری با بیان اینکه برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: رکن اساسی توسط شوراها در کشور رقم می‌خورد. شورا هم نقش مؤثری در آبادی جامعه دارند و هم می‌توانند مخرب باشند.

وی تأکید کرد: باید از فرصت خدمتگزاری در راستای خدمات رسانی به مردم نهایت استفاده ببریم.

نماینده فومن و شفت در ادامه همچنین به موضوع سد لاسک و هجمه‌های فعالان محیط زیست به اجرای این پروژه نیز اشاره کرد و افزود: وضعیت تالاب انزلی هیچ ارتباطی به اجرای سد لاسک ندارد. رسوبات وارد شده به این تالاب در سال‌های گذشته سبب شرایط امروز در تالاب است.

وی ادامه داد: اگر فعالان محیط زیست نگران بحران‌های زیست محیطی هستند چرا اقدامی برای وضعیت اسفناک زباله سروان و رانش زباله‌های موجود در این منطقه و آسیب رساندن به محیط زیست و مشکل آن انجام نمی‌دهند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار