کد خبر : 5075
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395- 24: 10

باید به فردی که مسئول یک دفتری است در حالیکه نباید جایش آنجا باشد، اعتراض کرد

باید به فردی که مسئول یک دفتری است در حالیکه نباید جایش آنجا باشد، اعتراض کرد

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان گفت: مثلا فرض کنید یک آقایی در دفتری مسئول باشد و جایش نباید آنجا باشد، (حالا اگر آن دفتر دفتر نماینده ولی فقیه باشد) باید شما اعتراض کنید.

به گزارش درگیلان به نقل از کانون یاوران مهدی(عج) شهر رشت، حاج حسن کربلایی متولد ۱۳۳۸ که سالها دبیر دبیرستانهای رشت و استاد دانشگاه بود و چند سالی مسئول دفتر نظارت بر انتخابات بود ، مسئول رادیو گیلان بود و چندین مسئولیت اجرایی در گیلان…ایشان حدود دو ساعتی مهمان کانون و نوجوانان باصفای کانون بودند ، با هم گزیده ای از صحبتهای ایشان را می خوانیم :

#انرژی هسته ای حق مسلم ماست که حدود ۸ کشور در دنیا قدرت دارند که در زمینه انرژی هسته ای کار کنند ، که کاربرد اون در تولید سوخت کشتی ، لباس پوشاک ، انواع اقسام تولیدات در ملامین و.. حتی جوراب و دستکش و .. است ، پس انرژی هستی فقط بمب اتم نیست ، که متاسفانه بعضی از کشورها از اون بمب اتم می سازند.20160802_182000_000

#آمریکا جزو اولین کشورهایی بود که بمب اتم ساخت و دو تا بمب اتم در هیروشیما و نازواکی انداخت ، که در یکی از شهر ها فقط ۲۵۰۰۰۰ نفر کشته شدند ، که بعد به اون خلبان تازه جایزه هم دادند و بعنوان یک پیروزی بزرگ ثبت کردند ، که الان هم آثار در ژاپن هست ، بخاطر بچه های معلولی که به دنیا می یان.

#اینقدر ما قدرت داریم که در آن واحد می تونیم اسرائیل را با خاک یکسان کنیم، ما موشکی ساختیم که می تونه یه بار بره و برگرده یعنی می تونه سریعا دو هزار کیلومتر راه بره، از مرز ما تا اسرائیل هم ۱۶۰۰ کیلومتر بیشتر نیست.

#آمریکا پهبادش رو می فرسته روی سر مردم پاکستان ، افغانستان.. و اونها رو قتل عام میکنه ، اما وقتی پهبادش رو می فرسته تو کشور ما برای جاسوسی ، ما اون رو می گیریم ، که برای آمریکایی ها سئوال پیش می یاد چطور اونو ما گرفتیم ، و بعد دانشمندان ما می یان مشابه اون رو درست میکنن ، این رو بهش میگن مهندسی معکوس! زیر دریایی رو هم که خودمون ساختیم ، هواپیماهای جنگنده رو هم خودمون ساختیم .

#در قضیه برجام آمریکایی ها یک کلاه گشاد سر ما گذاشتند ، چون رهبری فرمودند در مذاکراتی که با اونها انجام می دهید مواظب باشید شما رو فریب ندن، یا مذاکره باید پای پای باشه ، نگید ما الان یک امتیازی به آمریکا می دیم بعدا می گیریم ، آمریکا اهل دبه کردن هستش ، اهل حقه بازی هست و الان این کار رو کرده ، به ماگفته شما غنی سازی بیست درصد رو بزارید کنار ما گفتیم چشم ، گفتند اونهایی که قبلا ساختید رو ببندید گفتیم چشم ،گفتند پرش کنید گفتیم چشم، حتی میگفتند ما باید پادگان های نظامی شما رو هم ببینیم ، خوب الان چی شد؟ تحریم ها رو برداشتند ؟ تحریمها همچنان ادامه داره..

#فیشهای حقوقی که اگر این افراد رو جمع کنیم کلا دویست سیصد نفر میشن و همینقدر هم بده ، اینها رو باید مثل مگس له کرد! چون اینها به نطام و رهبری خیانت  کردند و مقصر اون هم دولت هست رییس جمهور و آقای نوبخت که نظارت نداشتند.

#وقتی که یک مجموعه ای تخلف کرد باید اطلاع رسانی کرد و یا گزارش داد ، مثلا فرض کنید یک آقایی در دفتری مسئول باشه و جاش نباید اونجا باشه ، (حالا اگه اون دفتر دفتر نماینده ولی فقیه باشه) باید شما اعتراض کنی، مطمئن باشید یک سری افرادی هستند که به این اعتراضها گوش کنند ولی شما خودتون رو با این مسائل درگیر نکنید چون برای شما زود است ولی مطمئن باشید بزودی زود اونهایی که باید رسوا بشن رسوا می شن.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محسن دوشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۸:۲۵

واقعا باید حرفهای آقای کربلایی رو طلا گرفت ، […]خائن باید از این شهر بره..بره همونجایی که قبلا بود ، جارو زن کارخانه چایی..

رفتن به نوار ابزار