کد خبر : 9868
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1395- 57: 15

باید بیشتر از گذشته آماده مبارزه با دشمن در تمامی جبهه‌ها باشیم

باید بیشتر از گذشته آماده مبارزه با دشمن در تمامی جبهه‌ها باشیم

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: ایران امروز پرچم‌دار دفاع از حق و حقیقت در جهان است و ما باید بیشتر و فراتر از گذشته آماده مقابله و مبارزه با دشمن در تمامی جبهه‌ها باشیم.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله غلامی در یادواره ۶۵۰ شهید ‌والامقام و ۶ شهید گمنام شهرستان لاهیجان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: همان طور که شهدای زیادی در دفاع مقدس در جبهه حق علیه باطل به مقام والای شهادت نائل آمدند امروز جوانان دیگری در سوریه علیه همان باطل در حال جنگیدن هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما شهیدان جبهه حق و حقیقت هستند، بیان داشت: تفاوت جبهه حق و باطل بسیار زیاد است و این جنگ میان حق و باطل مختص به زمان حال نیست بلکه همیشه بوده، هست و خواهد بود.

غلامی تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان انقلاب راه‌های خاص خودش را دارد که یکی از آن‌ها انس با قرآن و دیگری وحدت مردم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح یکی دیگر از راه‌های مقابله با دشمن است ابراز داشت: نمی‌شود که در خانه بنشینیم و فقط دعا کنیم که داعش به کشور ما ورود نکند.

وی اظهار داشت: ایران پرچمدار دفاع از حق و حقیقت است و ما امروز باید بیشتر و فراتر از گذشته آماده مقابله و مبارزه با دشمن در تمامی جبهه‌ها باشیم و این همان کاری است که پرچمداران جبهه حق در پیش گرفته‌اند.

غلامی افزود: دشمن نه تنها دست از دشمنی خود برنداشته است بلکه امروز شاهد آن هستیم که دشمنان اسلام و انقلاب در سه محور سیاسی، فرهنگی و دینی مشغول کینه توزی و ستمگری به مظلومان هستند و ما باید به دفاع از شرف و عزت خود ادامه دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه جبهه سیاسی، جبهه فرهنگی و جبهه دینی سه امر مهم و کلیدی در جنگ با دشمن است گفت: برخی از دوستداران ولایت در هر سه جبهه مشغول جنگیدن هستند.

وی با تاکید بر لزوم شناخت محور عملیات دشمن اظهار داشت: شهدا محور عملیاتی دشمن را خوب شناختند و می‌دانستند که دشمن هیچ فرقی با گذشته ندارد؛ ما نیز باید از شهدا الگو بگیریم و محورهای عملیات دشمن را بشناسیم.

غلامی با اشاره به فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: رهبر عزیزمان فرمودند “تنها راه دفع شر استکبار و سلطه گران، ایستادگی، مقاومت و وحدت بین کشورهای اسلامی است” و ما باید طبق فرامین رهبر عظیم الشان انقلاب عمل کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، التزام به معنویات و ارزش‌های دینی را لازمه قبول هر مسئولیتی دانست و گفت: انسان متعهد و مسئول باید ابتدا خود عامل باشد تا بتواند دیگران را به داشتن سلامت اخلاقی، دینی و شرعی هدایت و راهنمایی کند.

وی شهدا را مایه افتخار و سربلندی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهیدان گرانقدر باید همیشه زنده بماند و این مسئولیتی است که به عهده همه ما گذاشته شده و نباید از آن غافل شویم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار