کد خبر : 9560
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳

باید در مسیر رهبری باشیم و گول شعارهای چپ و راست را نخوریم/ هیچکدام از جوان هایی که به سوریه رفتند از ما پولی نگرفته اند

باید در مسیر رهبری باشیم و گول شعارهای چپ و راست را نخوریم/ هیچکدام از جوان هایی که به سوریه رفتند از ما پولی نگرفته اند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: آن مسئولی که ماشین و تلویزیون خارجی می گیرد چرا بعد از آن می گوید ما جوان بیکار داریم.

به گزارش گیلانستان به نقل از درسیاهکل، عصر امروز سردار محمد عبدالله پور در یادواره ۲۲۰ شهید والامقام شهرستان سیاهکل که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با بیان اینکه برپایی یادواره شهدا در یک هفته کار دشواری است، اظهار داشت: شهدا خودشان این مراسم را برگزار می کنند و خستگی را از دوش های شما برمیدارند.

وی تصریح کرد: فکر نکنید کار شهدا تمام شده و رفته اند، فردا آنها باید در پیشگاه خداوند گواهی بدهند. شهدا برای این شهید نشدند که ما استراحت کنیم، بلکه آنها رفتند تا احکام خداوند در زمین اجرا بشود.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: بازاری فکر نکند که هرطور می خواهد می تواند کاسبی کند و مسئولین نیز فکر نکنند که هرطور که دلشان می خواهد می توانند تصمیم بگیرند، بلکه همه ما باید در برابر شهدا پاسخگو باشیم.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه جمهوری اسلامی امانتی است که برای ما سپرده اند، گفت: دلیل اینکه هیچ کسی نمی تواند پس از انجام تخلف به راحتی زندگی کند و رسوا می شود این است که این انقلاب با خون شهدا عجین شده است.

وی با بیان اینکه مقام معطم رهبری می فرمایند ما باید تقوای الهی و سیاسی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: باید کالای ایرانی بخریم و سخنان رهبری در رابطه با خرید کالای ایرانی را گوش دهیم. آن مسئولی که ماشین و تلویزیون خارجی می گیرد چرا بعد از آن می گوید ما جوان بیکار داریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: آمریکایی ها با علم، عربستان با پول، قدرت برخی از کشورها در جغرافیا و اما مظهر قدرت ایران شهدا هستند. امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به این مرحله رسیده که تمام دنیا جمع شده اند تا محور مقاومت را در سوریه بشکنند و ایران اسلامی نگذاشت چنین شود.

سردار عبدالله پور ابراز کرد: امام فرمود پرچم این انقلاب به دست امام زمان(عج) می رسد. باید مراقب باشیم تا در این مسیر کم نیاوریم و باید همچون حضرت فاطمه زهرا(س) در راه ولایت باشیم.

وی با بیان اینکه باید در مسیر رهبری باشیم، گفت: باید چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا را کنار بگذاریم. نباید گول این شعارها را بخوریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امام خامنه ای(حفظه الله) فرمودند نباید به هیچ وجه به آمریکا اعتماد کنیم، تصریح کرد: اگر آمریکایی ها به ما حمله نمی کنند دلیل این موضوع نیست که آنها نمی خواهند این کار را انجام بدهند، بلکه آنها اگر بتوانند به ما حمله می کنند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه آمریکایی ها در عراق چهار هزار و ۵۰۰ نفر کشته دادند، گفت: اگر امروز آنها با ما جنگ کنند روزی ۱۰ هزار نفر از آنها را می کشیم. امروز جوان های ما می توانند موشک را از زمین خارج کنند و ما می توانیم موشک را در چند هزار کیلومتر دورتر بر سر یک ماشین فرود بیاوریم.

وی یادآور شد: ارتش آمریکا دریا محور است و ارتش ما زمین محور می باشد، با این حال آنها در زمین و دریا جلوی ما کم آورده اند و کار به جایی رسیده که به ناوهای جنگی خودشان آهن قراضه می گویند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمریکایی ها هواپیمای مسافربری ما را همراه با کودکان بی گناه منهدم کردند، تصریح کرد: حرف مقام معظم رهبری این است که نباید به اینها اطمینان کنیم. اینها حیواناتی هستند که حاضر نیستند به ما دارو و قطعات هواپیما را بدهند.

سردار عبدالله پور خاطرنشان کرد: آنها همین الان برای مسابقات فوتبال شبکه سه از ما پول می گیرند و قفل می کنند تا فقط در ایران بتوان آن را مشاهده کرد، اما فیلم های مبتذل و شبه انگیز را تولید می کنند و به صورت رایگان پخش می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مأموریت های جمهوری اسلامی ایران نابودی اسرائیل است، گفت: هیچکدام از جوان هایی که به سوریه رفته اند از ما پولی نگرفته اند، اما همچنان تهمت ها علیه آنها وجود دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: بسیجی ها و ارتشی های سوریه می گویند که ما به خاطر دفاع از خون شهدای شما و نیروهای حزب الله لبنان نیز می گویند به تأسی از خون شهدای شما در برابر اسرائیل ایستاده ایم.

سردار عبدالله پور ضمن تشکر از امام جمعه سیاهکل برای مطالبی که در سخنرانی وی مطرح شد، تأکید کرد: اسلامی که به غیر از روحانیت به دست ما بیافتد به درد نمی خورد. باید مساجد را باز نگهداریم و یادواره ها را به صورت شخصی برگزار نکنیم و از روحانیون در چنین مراسمی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار