کد خبر : 4508
تاریخ انتشار : جمعه ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰:۳۴

باید صدام و منافق زمانه را بشناسیم/عده‌ای دل‌شان خوش است که با یک مقام ظالم دست داده‌اند

باید صدام و منافق زمانه را بشناسیم/عده‌ای دل‌شان خوش است که با یک مقام ظالم دست داده‌اند

معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز شهدا نزد خدا روزی می‌خورند آن وقت عده‌ای دل‌شان خوش است که از کنار یک ظالم رد شده‌اند یا با او دست داده‌اند.

به گزارش درگیلان، حجت‌الاسلام «غلامحسین محسنی اژه‌ای» در مراسم تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان دستگاه قضایی که امشب در مجتمع شهید بهشتی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: امروز این ما نیستیم که می‌خواهیم به کمک خانواده شهدا و جانبازان برویم بلکه ما خودمان به شدت نیازمند دعای خیر آنها هستیم.

وی افزود: اگر شهدا، جانبازان و ایثارگران نبودند انقلاب به اینجا نمی‌رسید و اگر هم نباشند از انقلاب چیزی باقی نمی‌ماند.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه ما مدیون و محتاج به دعای شهدا و ایثارگران هستیم، گفت: آنچه امروز برای خانواده شهدا و جانبازان اولویت دارد این است که جامعه و مسئولین هدفی را که شهدا به دنبال آن بودند پاس بدارند و اهداف جانبازان و ایثارگران را مقدس بدانند و راهشان را دنبال کنند.

اژه‌ای افزود:‌ از سوی دیگر اولویت برای مسئولین این است که همه همت و فکر خود را به کار گیرند تا اولویت این عزیزان حفظ شود و به مخاطره نیفتد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه انسان‌ها از ابتدا تا امروز در راه هستند، گفت: برخی آنچنان از مسیر حق غافل می‌شوند که مستقیم به قعر دره سقوط می‌کنند و برخی دیگر هم از راه بیرون می‌روند و ممکن است تا مدت‌ها حیران و سرگردان باشند.

معاون اول قوه قضاییه افزود: عده‌ای فکر می‌کنند با مطامع دنیا به آرامش می‌رسند در حالی که اینگونه نیست.

اژه‌ای با بیان اینکه شهدا در راه بودند و با زمان کوتاهی که طی کردند به مقصدی عالی رسیدند، گفت: امروز شهدای ما نزد خدا روزی می‌خورند و با خدا هم کاسه هستند آن وقت عده‌ای دل‌شان خوش است که از کنار یک مقام ظالم و جاعل رد شده‌اند، با فلانی دست داده‌اند یا تلفنی صحبت کرده‌اند.

وی گفت: کدام پست و مقام بالاتر از این عزت است که فردی نزد خدا روزی بخورد. جانبازی که شهیدی زنده است و سلامتی‌اش را در راه خدا از دست داد مشعلی به دست دارد و به همه ما و شما می‌گوید مسیر درست این است و راه را گم نکنید.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه گفت: شهدای ما در 2 صحنه شهید شدند عده‌ای در جبهه حق علیه باطل و عده‌ای به دست تروریست‌ها و جریان‌های ضدانقلاب در داخل کشور و در خارج از صحنه‌های جنگ.

اژه‌ای ادامه داد: عامل اصلی شهادت تمامی بزرگان و دانشمندان ما آمریکای جنایتکار بود که در زمان جنگ صدام را حمایت می‌کرد و در زمان فعلی جریان‌های تروریستی را حمایت می‌کند. امروز باید هوشیار باشیم بدانیم که صدام و منافق زمانه چه کسانی هستند که آمریکا از آنها حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: تا زمانی که انقلاب باقی است آمریکا هم باقی است و ظلم می‌کند و از هر کسی که بتواند علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده ابزاری می‌کند. بنابراین باید هوشیار باشیم که امروز آمریکا از چه کسی می‌خواهد حمایت کند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: باید بدانیم چه کسی امروز می‌خواهد بی‌عفتی، بی‌حیایی و ناهنجاری را در جامعه ترویج دهد؟ چه کسی می‌خواهد جوانان ما را ناامید و معتاد کند و به جریان‌های مبتذل بکشاند؟ باید بدانیم چه کسی می‌خواهد امنیت و استقلال کشور را به هم ریزد و به ستون اصلی انقلاب ضربه وارد کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار