کد خبر : 16982
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

باید نسبت به انقلاب اسلامی مسئولیت‌پذیر باشیم

باید نسبت به انقلاب اسلامی مسئولیت‌پذیر باشیم

فرمانده سپاه ناحیه رشت بابیان اینکه باید نسبت به انقلاب اسلامی مسئولیت‌پذیر باشیم گفت: ما وارث آرمان‌ها و ارزش‌هایی هستیم که جوانانمان از خون پاکشان گذشتند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ پاسدار حسین مصطفی پور ظهر امروز در مراسم اردوی طرح ولایت شهرستانی یاوران ولایت حوزه شهید مطهری خواهران ناحیه یک رشت در سالن  شهید محنا رشت اظهار کرد:  انقلاب شکوهمند اسلامی زمانی به وقوع پیوست که لیبرال دمکراسی غرب به اردوگاه شیطان به سمت پرتگاه جهنم  می‌تاخت و جهان را به آن سمت می‌کشاند.

وی بابیان اینکه  انقلاب اسلامی ایران در برهه‌ای که کارشناسان غرب نظریه پایان تاریخ را مطرح کردند، چشم‌نواز شد گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) توانست راهی را که جهان به آن سمت هدایت می‌شد مسدود کند.

فرمانده  سپاه ناحیه رشت با تأکید بر اینکه نهال انقلاب اسلامی ایران در کشور ما مرهون همه ایثارگران و خون‌های ریخته شده فرزندان این مرزوبوم است بیان کرد: در سرتاسر جهان برنامه‌هایی را که دشمنان بشریت طرح‌ریزی می‌کنند حضور انقلاب اسلامی آن‌ها را برملا می‌کند.

مصطفی پور با اشاره به ثمرات انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید مسئولیت‌پذیری در قبال داشته‌های انقلاب اسلامی را  داشته باشیم  زیرا برای به دست آوردن این ثمرات و استقرار آن خون‌های زیادی را  تقدیم شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رشت بابیان اینکه هیچ کشوری در دنیا جرئت حمله به کشورمان را به خاطر قدرت بازدارندگی‌مان ندارند اظهار کرد: جنگ نرم، از حوزه‌های حساس و آسیب‌پذیر است که اگر غفلت کنیم دشمن را به نتیجه خواهیم رساند

مصطفی پور با اذعان به اینکه ما وارث آرمان‌ها و ارزش‌هایی هستیم که جوانانمان از خون پاکشان گذشتند بیان کرد:  کاری کنیم  که خانواده شهدا احساس ناامیدی نکرده و گمان نکنند که ریختن خون جوانانشان را بی‌نتیجه مانده است./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار