کد خبر : 13892
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1396- 16: 15

با اجرای طرح تحول سلامت “زیرمیزی‌ها” از بین رفت و هزینه‌های درمانی کاهش یافت

با اجرای طرح تحول سلامت “زیرمیزی‌ها” از بین رفت و هزینه‌های درمانی کاهش یافت

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحول سلامت طرح استراتژیک نظام است و مختص به دولت و فرد خاصی نیست و با روی کار آمدن هر دولتی این طرح ادامه پیدا می‌کرد.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین قربانی در گفت‌وگویی با تاکید بر ادامه طرح تحول سلامت توسط دولت دوازدهم بیان داشت: طرح تحول سلامت مختص به دولت و فرد خاصی نیست و با روی کار آمدن هر دولتی این طرح ادامه پیدا می‌کرد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  با بیان اینکه طرح تحول سلامت به نوعی یک طرح استراتژیک برای نظام محسوب می‌شود افزود: در همه جای دنیا سلامت به‌عنوان محور توسعه کشورها شناخته شده و بر این اساس طرح تحول سلامت بهترین و ایده‌آل‌ترین مسیر برای ابقای سلامت و توسعه کشور است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه طرح تحول سلامت یک انقلاب در نظام سلامت کشور است افزود: اصول و چهارچوب طرح تحول سلامت مسیر سلامت کشور را تبیین کرده است.

قربانی درباره موارد مثبتی که بر اثر اجرای طرح سلامت ایجاد شده است گفت: کاهش هزینه‌های درمانی، از بین رفتن زیرمیزی‌ها، مشکل کمبود نیروی انسانی برطرف شده و نیز اجرای این طرح باعث آرامش و اطمینان قلبی درمراجعان به بیمارستان‌ها شده است که بیمار دغدغه‌ای به‌جز بیماری نداشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روند طرح سلامت تحت هر شرایطی و به‌دور از اینکه وزیر چه کسی خواهد بود باید بدون عقب‌گرد ادامه پیدا کند و به نظر می‌رسد دولت دوازدهم اراده کافی جهت ادامه این طرح را دارد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار