کد خبر : 21316
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396- 01: 17

با بازداشت مدیران در استان، سرمایه گذار احساس خطر می کند!

با بازداشت مدیران در استان، سرمایه گذار احساس خطر می کند!

از جناب رمضانپور هم به عنوان یک عضو شورای شهر رشت انتظار می رود به جای انتقاد نسبت به دستگیری برخی مدیران فاسد، در خصوص نحوه به کارگیری فرزندشان در سازمان صنعت و معدن استان که از قضا مدیر پیشین آن هم یکی از همین دستگیرشدگان است، توضیح دهد.

به گزارش گیلانستان، احمد رمضانپور نرگسی در آخرین جلسه شورا با اشاره به دستگیری برخی مدیران متخلف، گفت: در استانی که مدیرانش امنیت ندارند و هر روز می شنویم مدیرانش را در دفتر کار بازداشت می‌کنند، هیچ سرمایه‌گذاری خطر نمی‌کند که ورود کند.

اگرچه اساسا یک عضو شورا می بایست به وظایف خود مبنی بر نظارت بر عملکرد شهرداری عمل کرده و اظهارنظر در خصوص عملکرد دادگستری در حیطه وظایف او نیست با این حال خطاب به جناب رمضانپور باید گفت آنچه که امنیت را برای حضور سرمایه‌گذار مخدوش میکند قطعاً استفاده از برخی مدیران رشوه گیر، متخلف، پارتی باز و رانت خور در راس ادارات است.

خوشبختانه دستگیری این مدیران متخلف با استقبال عمومی مردم روبرو بوده و نظرسنجی های مختلف از قضا نظرسنجی همین سایت هم دلالت بر این موضوع دارد.

بازداشت این مدیران در دفتر کارشان هم علاوه بر اینکه هیمنه کاذب آنان را بر هم می ریزد به سایر مدیران هم یادآور می شود هیچ مسئول دولتی در پشت هیچ میزی در صورت تخلف مصون از برخورد قضایی نخواهد بود.

جناب رمضانپور بدانند سرمایه گذاران با دستگیری مدیران متخلف احساس خطر نمی کنند بلکه تنها افرادی احساس خطر می کنند که خودشان از قماش همین مدیران متخلف هستند. وگرنه خدا می داند رانت خواهی و زیاده خواهی همین مدیران چه تعداد سرمایه گذار را از شهر و استان فراری داده است.

از جناب رمضانپور هم به عنوان یک عضو شورای شهر رشت انتظار می رود به جای انتقاد نسبت به دستگیری برخی مدیران فاسد، در خصوص نحوه به کارگیری فرزندشان در سازمان صنعت و معدن استان که از قضا مدیر پیشین آن هم یکی از همین دستگیرشدگان است، توضیح دهند./ خزرآنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار