کد خبر : 8498
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1395- 17: 10

با تحریف امام و گم کردن راه امام، اسلام و انقلاب سیلی محکمی میخورد/ لزوم انقلابی زیستن

با تحریف امام و گم کردن راه امام، اسلام و انقلاب سیلی محکمی میخورد/ لزوم انقلابی زیستن

مسئول سازمان بسیج اساتید استان گیلان گفت: اگر امام را تحریف کردیم و اگر راه امام را گم کردیم یک عده اسلام را رها می کنند و اسلام و نظام یک سیلی محکمی می خورد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان ، سردار بهروز جلایی شب گذشته در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در حسینیه حضرت رقیه(س)شهرک شهید باهنر با اشاره به اهمیت انقلابی بودن اظهار کرد: آیا بعد از ۳۸سال هنوز نیاز  است انقلابی بمانیم و عمل کنیم و یا نه در مقابل آن حرف هایی را که در سال های اخیر در فضای سیاسی و اجتماعی می شنویم تغییر مسیر دهیم؟

سردار جلایی با اشاره به اینکه نگاه ما به جهان معاصر برگرفته از آن چیزی که اما خمینی(ره)برای ما گذاشت و جهان بینی توحیدی است ، گفت: هدف انقلاب حاکمیت و بیداری جوامع اسلام بود ، هدف پایه گزاری نهضتی بود که به نهضت جهانی اسلام یعنی انقلاب حضرت مهدی(عج)ملحق شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان گیلان افزود: بزرگترین شاخصه ی نهضت امام عقلانیت بود ، دومین شاخصه عدالت بود البته پیداست این نسبت ها به اسلام نیز هست ، امام مرجعی بود که بعد از غیبت هر آنچه در رساله اش گفت قابل اجرا بود معنویت یعنی اسلام ناب. نگاه به امام و تجربه های ایشان چگونه در جوان ها تاثیر گذاشت؟

سردار جلایی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب معجزه بود ، به فکر خطور نمی کرد که یک سید تبعید شده جامعه و قلب ها منقلب کند . امروز در ۳۸سالگی انقلاب چه کنیم؟علم یعنی سلطان به تعبیر حضرت اقا ، علم یعنی شما را و جامعه ی شما را و همه اجزای آن را در مواجعه ی شما را در راس قراربده دهد ، آن علم است.

وی افزود: از همه ی بهجت شناسان بپرسید آیت الله بهجت چگونه این راه را رفت ؟می گویند معنویت کودکی را حفظ کرد ، احترام به پدر و مادر ، آمدن به مراکز دینی مثل حسینیه ، مسجد و … ، اگر این ها حفظ شود تمام جهان در دست قدرت شما قرار میگیرد چون خداوند گفته است: اگر سه هدف و سه شاخص اجرا شود در کلام حضرت اقا خواهیم یافت که امروزه تحریف و نفوذ اسلام را تهدید می کند. تحریف یعنی اسلام را به گونه ای تعریف کنیم که از محتوا و معنی اصلی دور سازد این در نهضت امام کاربرد دارد،  اول راه امام را گم کنیم دوم از راه امام فاصله بگیریم سوم راه امام را ترک کنیم ،  بچه ها امروزه گزنیه یک قابل درک است زیرا در آن موقع نبودید و قابل تحریف است ، امام می خواست کاری کند که شعار مرگ بر امریکا نباشد (آثار تحریف)

وی ادامه داد: ما این ها را می گوییم تا در صحنه به امیدواری برسید و حرکت کنید ،عملا تاکید می کنند محرم و صفر را زنده نگه داریم حتی با اشک و شور و… برای اینکه این نظام بماند. اگر امام را تحریف کردیم اگر امام را گم کردیم یک عده اسلام را رها می کنند و اسلام و نظام یک سیلی محکمی می خورد.

سردار جلایی با بیان اینکه امام این جهاد کبیر را چگونه از دل قرآن در آورد، ابراز نمود: اول اینکه قرآن تاریخ را برای ما می گوید تا عقل را به خرج دهیم و فکر کنیم. امام این کتاب جهانی و این کتاب انسان ساز را از این مظهر نگاه کرد و در آن تفکر و تعلق کرد دوم اینکه عبرت گرفتن از تاریخ و این عبرت گرفتن باعث می شود تا اشتباه تکرار نشود و دوباره شکست نخوریم.مهم ترین شاخص امام عدالت است ، مهم ترین شاخص اسلام یعنی نگاه به مستضعفین.

سردار جلایی افزود: امروز اگر فرزندانمان در سوریه حضور نداشتند و این شهدا را تقدیم اسلام نمی کردیم، در داخل ایران باید با داعش می جنگیدیم.

وی انقلابی زیستن را مقدمه انقلابی ماندن و یکی از شاخصه های انقلابی گری دانست و تاکید کرد: پدران و مادران باید بچه ها را انقلابی بار بیاورند ، پدران به انقلابی بودن بچه ها افتخار کنند، از راه امام دست برنداریم شهدا ثابت کردند که انقلاب اسلامی ارزش شهید شدن دارد .ایران مشکل اساسی غرب است ،دفاع از انقلاب اسلامی فراموش نشود.

سردار جلایی با بیان اینکه ما هر جا عقب ماندگی داریم از بخشی است که کم کاری کردیم، اذعان داشت: باید پست سر رهبر باشیم ، حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن کار کمی نیست یعنی آمدن به میدان یعنی ایام الله را گرامی داشتن .ان شالله با وحدت و همدلی در محور اسلام باشیم ،امام فرمودند : وحدت و همدلی رمز پیروزی است.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار