کد خبر : 13064
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1396- 29: 18

با تنها گروهی که مذاکره کردم، جبهه حامیان انقلاب بوده است/ به حضور در این لیست افتخار میکنم

با تنها گروهی که مذاکره کردم، جبهه حامیان انقلاب بوده است/ به حضور در این لیست افتخار میکنم

نائب رئیس شورای چهارم شهر رشت با اشاره به دعوت برخی از گروه ها از وی برای حضور در ائتلافشان ابراز نمود: بنده نه در آن لیست ها و ائتلافات حضور می یابم و نه با آنان وارد مذاکره می شوم.

مظفر نیکومنش در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: لیستی که جبهه مردمی “حامیان انقلاب اسلامی و خادمان شهر رشت” برای انتخابات شورا تنظیم کرده اند بسیار خوب و مناسب است.

نائب رئیس شورای چهارم شهر رشت با بیان اینکه  کاندیداهای دلسوز، ارزشی و ولایی در این لیست قرار دارند، خاطرنشان کرد: ان شاالله این فضا بعد از انتخابات هم به همین شکل پیش رود و از خرد جمعی برای توسعه و پیشرفت شهر استفاده  کنیم.

وی شورا را یک نهاد مردمی دانست و تصریح کرد: اگر افرادی متعهد، دلسوز، متخصص و وفادار به انقلاب وارد شورا شوند، شهر پیشرفت زیادی می کند و در تصمیم گیری ها بهتر عمل می شود.

این کاندیدای انتخابات شورای رشت با تاکید بر اینکه باید از نیروهای ارزشی و انقلابی حمایت کنیم افزود: در این عرصه از انتخابات، رقبا و گروه های بعضا غیر انقلابی هستند که میخواهند تمام کرسی شورا را بگیرند به همین دلیل ما باید منسجم تر و قوی تر عمل کنیم تا رضایت شهروندان را جلب نماییم.

نیکومنش با اشاره به دعوت برخی از گروه ها از وی برای حضور در ائتلافشان ابراز نمود: بنده نه در آن لیست ها و ائتلافات حضور می یابم و نه با آنان وارد مذاکره می شوم.

عضو ائتلاف “حامیان انقلاب اسلامی و خادمان شهر رشت” ادامه داد: تمایل دارم همیشه در راه انقلاب و ارزش های اسلام گام برداشته و به عنوان سرباز ولایت و نیرویی اصولگرا، در خط ولایت انجام وظیفه کنم.
نائب رئیس شورای چهارم شهر رشت با بیان اینکه اصول و اعتقادات من از همه چیز برایم ازشمندتر است گفت: با تنها گروهی که برای حضور در ائتلافشان نشستم و مذاکره کردم، هیمن عزیزان ما در جبهه مردمی “حامیان انقلاب اسلامی و خادمان شهر رشت” بوده است و به این افتخار می کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار